مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان اعلام کرد:

مراکز درمانی غیر مجاز زیر ذره بین تعزیرات حکومتی گیلان | پلمپ دو کلنیک غیرمجاز پزشکی

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: دو کلنیک غیرمجاز پزشکی در رشت به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و مجوز قانونی، تعطیل و همه تجهیزات آن توقیف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: دو کلنیک غیرمجاز پزشکی در رشت به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و مجوز قانونی، تعطیل و همه تجهیزات آن توقیف شد.

مرتضی امینی گفت: در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و در راستای گشت مشترک که با حضور قاضی یکی از شعب و بازرسین اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس اماکن، سازمان صمت و اتاق اصناف برگزار و دو واحد پزشکی غیر مجاز پلمپ گردید.

 وی با اشاره به احضار متخلفین این موسسات غیرمجاز به شعبه تعزیرات اداره کل افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد در این موسسات، افراد بدون صلاحیت و مجوز، اقدامات درمانی را انجام می‌دادند که می‌توانست سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

وی توصیه کرد: شهروندان فقط از طریق مراکز مجاز و معتبر خدمات پزشکی درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند و به هیچ وجه به موسسات غیرمعتبر مراجعه نکنند.

امینی در پایان گفت: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور درمانی ، مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

Share