معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو:

۴۰۵ و سمند از مدار تولید خارج می‌شود | تا ۵ سال آینده هیچکدام از خودرو‌های فعلی در مدار تولید نیستند

رحمانی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، خودرو‌های ۴۰۵ و سمند از مدار تولید خارج خواهند شد، گفت: تولید انبوه خودرو «تارا» با ۷۵ هزار دستگاه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو شب گذشته (چهارشنبه ۱۱ اسفند) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، خودرو‌های ۴۰۵ و سمند از مدار تولید خارج خواهند شد، گفت: تولید انبوه خودرو «تارا» با ۷۵ هزار دستگاه انجام می‌شود.

رحمانی با اشاره به اینکه امسال برای تولید ۴۷۱ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو برنامه ریزی کردیم و سال آینده نیز برنامه ریزی ما برای تولید ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو است، ادامه داد: خودروی «K۱۲۵» نیز در اواخر سال آینده به تولید می‌رسد و یک تا ۲ محصول سی. کی. دی» هم در سال آینده عرضه می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه در مورد ایجاد تنوع در خودرو‌ها نیز در مدت ۵ سال آینده با برنامه ریزی مدون که انجام شده و با سرمایه گذاری حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان در هر سال، هم موتور‌ها عوض می‌شوند، ادامه داد: هیچکدام از خودرو‌های فعلی در مدار تولید ما نخواهند بود و همه خودرو‌ها تغییر می‌کنند و جدید می‌شوند.

Share