فرمانده انتظامی ماسال اعلام کرد:

۱۳ واحد صنفی محل تجمع و پاتوق اراذل و اوباش در ماسال پلمب شد

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه ۱۳ واحد صنفی محل تجمع اراذل و اوباش در این شهرستان پلمب شد، افزود: پلیس با هرگونه ایجاد مزاحمت و هنجارشکنی که مخل نظم و امنیت در جامعه باشد برخورد می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی ماسال گفت: ۱۳ واحد صنفی محل تجمع اراذل و اوباش در این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده اظهار داشت: با هدف تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر توسط ماموران انتظامی انجام می‌شود.

وی افزود: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه چندین واحد صنفی در سطح شهرستان ماسال، محلی برای تجمع و پاتوق اراذل و اوباش و سلب آسایش همسایگان شده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال اذعان داشت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به محل‌های مورد نظر اعزام ۱۳ واحد صنفی متخلف را پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه پلیس با هرگونه ایجاد مزاحمت و هنجارشکنی که مخل نظم و امنیت در جامعه باشد برخورد می‌کند از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Share