با ریختن سم در نوشیدنی؛

قتل پسری که بعد از ارتباط جنسی، ازدواج با دختر را بی خیال شد

در فیلم‌ها دیده بودم که سیانور کشنده است، خودم هم کلی در اینترنت درباره اثرات سیانور جست و جو کردم و بعد از اینکه مطمئن شدم سیانور او را می‌کشد اقدام به خرید کردم البته برای خرید آن خیلی تلاش کردم چون تهیه‌اش برایم سخت بود و خیلی زمان برد تا بتوانم سیانور پیدا کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایران، راز قتل پسر جوان در خانه ویلایی پس از ۵ ماه با اعترافات دختر کینه‌جو فاش شد.

 ۱۴ مهر امسال خبر کشف جسد پسری جوان در یک خانه ویلایی در منطقه ساوجبلاغ به پلیس اعلام شد.

بلافاصله تیمی از کارآگاهان جنایی استان برای رمز گشایی از این مرگ مشکوک راهی محل شدند در حالی که شواهد نشان می‌داد فرید دست به خودکشی زده است اما کارآگاهان با بررسی دقیق جسد و محل حادثه، مرگ او را مشکوک اعلام کردند بنابراین جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی نشان می‌داد وی بر اثر مسمومیت جان باخته است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان با بررسی تماس‌های تلفنی این پسر ۳۴ساله به شماره تلفن و پیامک‌های دختری به نام پریسا مشکوک شدند که بارها با این پسر تماس گرفته بود.

همچنین محتوای پیام‌ها نشان می‌داد که پریسا اختلاف و دعوای شدیدی با فرید داشته است بنابراین تحقیقات برای شناسایی و احضار وی به اداره آگاهی آغاز شد تا اینکه سرانجام پس از گذشت ۵ ماه مخفیگاه وی شناسایی و بازداشت شد.

وقتی دختر جوان به اداره پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت نخست با انکار آشنایی و ارتباط با فرید قصد پنهانکاری داشت اما سرانجام در بازجویی‌ها راز این جنایت عجیب را فاش کرد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح جزئیات این پرونده به خبرنگار «ایران» گفت: دختر جوان در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و انگیزه خود را از این جنایت انتقام‌جویی عنوان کرد.

این دختر درباره آشنایی‌اش با فرید گفت: هفت ماه قبل از این ماجرا در خیابان با فرید آشنا شدم بعد از مدتی او به من پیشنهاد ازدواج داد و مدام به من ابراز علاقه می‌کرد. تا اینکه یک روز مرا به یک خانه ویلایی برد و با من ارتباط برقرار کرد من از این موضوع خیلی ناراحت بودم اما او وقتی متوجه ناراحتی من شد گفت ما می‌خواهیم با هم ازدواج کنیم نگران نباش.

با این حال دقیقاً از فردای همان روز رفتارش با من عوض شد و دیگر حتی کمتر به تلفن‌هایم جواب می‌داد هر وقت موضوع ازدواج را مطرح می‌کردم بهانه‌تراشی می‌کرد و فقط وعده می‌داد. اما من که دیگر خسته شده بودم و از ترس بی‌آبرویی شب و روزم سیاه شده بود تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. برای همین قرص برنج تهیه کردم و در یکی از ملاقات‌هایی که با هم داشتیم آن را داخل نوشیدنی‌اش ریختم اما بعد از خوردن آن فقط مسموم شد و به بیمارستان رفت و خیلی زود حالش خوب شد. به همین خاطر تصمیم گرفتم این بار با سیانور او را بکشم.

در فیلم‌ها دیده بودم که سیانور کشنده است، خودم هم کلی در اینترنت درباره اثرات سیانور جست و جو کردم و بعد از اینکه مطمئن شدم سیانور او را می‌کشد اقدام به خرید کردم البته برای خرید آن خیلی تلاش کردم چون تهیه‌اش برایم سخت بود و خیلی زمان برد تا بتوانم سیانور پیدا کنم. کسی که می‌خواست آن را به من بدهد دو میلیون تومان پول می‌خواست هر طوری بود پول را جور کردم و بعد با فرید در یک ویلا قرار ملاقات گذاشتم در یک فرصت مناسب مقداری از سم را داخل لیوان نوشیدنی‌اش ریختم وقتی آن را خورد بیهوش شد. همان جا منتظر ماندم تا از مرگش مطمئن شوم بعد از آنجا فرار کردم.

به دنبال اعتراف‌های این دختر جوان راز این جنایت برملا و او به دستور بازپرس دادسرای جنایی ساوجبلاغ روانه زندان شد.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان به جوانان بویژه دختران جوان توصیه کرد درباره دوستی‌های خیابانی و ازدواج احتیاط کرده و به هیچ عنوان فریب وعده‌های پوچ پسران غریبه و ناشناس را نخورند تا زندگی‌شان نابود نشود.

Share