فرمانده سپاه قدس گیلان:

صحنه های نابی در جبهه سلامت گیلان خلق شد | باید به کمک بهداشت و درمان شتافت

سردار محمد عبدالله پور در جمع رئیس و اعضای بسیج جامعه پزشکی استان گیلان، اظهار کرد: کاهش مشکلات بخش درمان می بایست از اولویت ها در شرایط فعلی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله پور در جمع رئیس و اعضای بسیج جامعه پزشکی استان گیلان، اظهار کرد: کاهش مشکلات بخش درمان می بایست از اولویت ها در شرایط فعلی باشد.

وی با اشاره به چالش های بهداشت و درمان در شرایط کرونایی، افزود: در شرایط فعلی باید به کمک بهداشت و درمان شتافت و رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن از سوی مردم می تواند کمک شایانی در کنترل ویروس منحوس کرونا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش محرومیت زدایی بسیج جامعه پزشکی در استان، گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه قدس گیلان دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی در راستای کاهش هزینه های درمانی مردم بویژه قشر آسیب پذر جامعه قدم برداشته و استمرار این مسیر موجب امیدآفرینی می شود.

سردار عبدالله پور همچنین یادآور شد: برپایی اردوهای درمانی صحرایی، ارائه ویزیت رایگان با حضور متخصصین در مناطق دوردست و محروم و همچنین ارائه داروی رایگان بخشی از خدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی بوده است.

وی با تقدیر از تلاش های بسیجیان، گروه های جهادی و کادر درمان در ایام کرونا، اضافه کرد: در ایام کرونا جبهه سلامت شاهد جانفشانی های شبانه روزی پاسداران، بسیجیان، گروه های جهادی و کادر زحمت کش درمان بود و صحنه های نابی در جبهه سلامت گیلان خلق شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گریزی هم به اجرای موفق طرح واکسیناسیون در استان زد و گفت: پاسداران، بسیجیان و گروه های جهادی به همراه کادر درمان در اجرای طرح واکسیناسیون در استان گیلان خوش درخشیدند و از این رو گیلان در کشور پیشتاز است.

Share