مدیر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد:

تکلیف سهام عدالت متوفیان تا یک ماه آینده مشخص می‌شود

مدیر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: در این اطلاعیه اعلام می‌شود که وراث باید به چه سایتی مراجعه کرده و برای دریافت این سهام چه مدارکی را کامل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محسن انصاری، در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف سهام عدالت مشمولان متوفی گفت: تا یک ماه آینده شرکت سپرده‌گذاری اطلاعیه رسمی در مورد این موضوع منتشر خواهد کرد و وراث متوفیان سهام عدالتی باید منتظر این اطلاعیه باشند.

وی ادامه داد: در این اطلاعیه اعلام می‌شود که وراث باید به چه سایتی مراجعه کرده و برای دریافت این سهام چه مدارکی را کامل کنند.

در این راستا تعداد متوفیان مشمولان سهام عدالت حدود سه میلیون نفر است و سود سهام عدالت قطعا به این افراد هم تعلق می‌گیرد. پیش از این اعلام شده بود که وراث این افراد باید امور مربوط به انحصار ورثه را انجام دهند و پس از آن در انتظار راه‌اندازی سامانه الکترونیکی برای تقسیم سود سهام متوفی به وراث منتظر بمانند. پس از راه اندازی این سامانه سود سهام عدالت فرد متوفی، بر اساس انحصار ورثه، به حساب وراث واریز خواهد شد.

Share