مصطفی پور: حل مشکلات و جلب اعتماد مردم مهم ترین خواسته دولت است

تنها شهرستان محروم استان گیلان سرپرست فرمانداری خود را شناخت

مصطفی پور با اشاره به اینکه باید با همه توان در مسیر خدمت رسانی به مردم حرکت کنیم، گفت: حل مشکلات و جلب اعتماد مردم مهم ترین خواسته دولت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان، ابراهیم طاهری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شفت منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شفت صبح امروز با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در سالن اجتماعات میرزایی شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 طاهری پیش از این به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان املش مشغول به فعالیت بود.

حسین مصطفی پور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، صبح امروز  پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شفت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد و رضایتمندی عمومی مهم‌ترین خواسته دولت جدید است.

وی با اشاره به حضور پر رنگ ملت ایران در صحنه‌های حساس برای انقلاب و نظام، گفت: امروز مسئولان باید با همه توان در راه خدمت رسانی به مردم گام بردارند و حضور میدانی در همه عرصه‌ها برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با ابراز تأسف از اینکه شهرستان شفت جز ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور است، تصریح کرد: استان گیلان و شهرستان شفت از ظرفیت‌های فراوان خدادادی برخوردار است که جا دارد مسؤولان تلاش‌های خود را در راستای محرومیت زدایی بیشتر کنند.

مصطفی پور با تاکید بر اینکه پست‌های خدمتی نزد مسئولان به امانت گذاشته شده است، اضافه کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط پای این نظام و انقلاب ایستاده اند که جا دارد مسئولان تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات آنها به کار ببندند.

وی با بیان اینکه حضور و حماسه‌های مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس درس بزرگی برای همه مسئولان دارد، اضافه کرد: مشکلات مردم زمانی بیشتر شد مسئولین پای فرمایشات امام نشستند اما به خوبی عمل نکردند.

مصطفی پور با اشاره به اینکه مدیران شهرستان تمام تلاش خود را در راستای رفع محرومیت‌ها در این شهرستان داشته باشند، گفت: هیچ مدیری حق سیاسی کاری و مسائل حاشیه‌ای را ندارد بلکه باید در کنار مردم باشند تا مشکلاتشان برطرف شود.

مردم ناظران اصلی عملکرد مسئولان هستند

سرپرست فرمانداری شفت نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: مردم به عنوان سایبان واقعی نظام امکان نظارت کنترل عملکردهای ما را ندارند.

ابراهیم طاهری با بیان اینکه پست‌ها به رسم امانت به مسئولان سپرده می‌شود، اظهار کرد: باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری آن چیزی که بر عهده مسئولان گذاشته را محقق کرده و فرصت سوزی نکنند.

طاهری با تأکید بر اینکه باید همه توان خود را در راه خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم، گفت: پایه انقلاب اسلامی را مردم و رهبری تشکیل می‌دهند لذا در استمرار آن هم مردم دخالت دارند.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمت «ابراهیم چراغی» فرماندار شهرستان شفت «ابراهیم طاهری» به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری انتخاب شد.

Share