مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان؛

اختتامیه جشنواره حبیب با سخنرانی حسین شریعتمداری | زلنسکی عروسک نظام سلطه است!

مهدوی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره استانی در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود، افزود: سخنران ویژه این مراسم حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان است که خود از علمداران جهاد تبیین هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست خبری اختتامیه دومین جشنواره استانی حبیب گفت: در عرصه جنگ حق علیه باطل آنچه تاثیر گذار است جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها بود و امروز در دوره آخر الزمان وظیفه جبهه حق در مبارزه با جبهه باطل باید جهاد تبیین باشد و به ویژه جنگ رسانه‌ای را جدی بگیرند.

حجت الاسلام سعید مهدوی با اشاره به این مطلب که امروز سامانه رسانه و گسترده و پیچیده قدرتمند استکبار برای خاموش کردن ندای حق و برای جلوگیری از حکومت مهدی موجود و موعود تمام توان خود را به کار گرفته است، گفت: حرکت‌های رسانه‌ای بیش از هر زمان دیگری ضروری است و تبلیغات استان گیلان در راستای لبیک به ندای نائب امام زمان، رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان دو سال گذشته مبنی بر اینکه‌ -ای کاش آوینی‌هایی بودند تا حماسه‌های نهاد‌های مردمی در مواجه با کرونا و مواسات ملت ایران را روایت میکردند – جشنواره تولیدات رسانه‌ای تشکل‌های دینی را سامان داد و به نام نامی مومن و رسانه‌ای سوره یاسین حبیب نجار و به نام نامی یار یاور رسانه‌ای و مجاهد عرصه جهاد تبیین حبیب مظاهر در یک ابتکار استانی جشنواره استانی حبیب را کلید زد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اوایل اسفند این جشنواره با حضور ۱۳۷ تشکل مردمی دینی و آثار ارسالی در محور‌های اربعین، محرم و صفر مواسات و مواجه با کرونا برگزار شد، افزود: امسال این حرکت جهاد تبیین که بهترین نوع جهاد بهره وری از هنر‌های رسانه‌ای برای انتقال پیام‌ها است، اختتامیه دومین جشنواره استانی در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

مهدوی افزود: سخنران ویژه این مراسم حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان است که خود از علمداران جهاد تبیین هستند.

وی گفت: تاکنون ۵۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این آثار از توسط ۱۷۵ تشکل و مجموعه دینی ارسال گردید که نسبت به سال گذشته رشد حدود ۳۰ درصدی را شاهد بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان این مطلب که امسال یکی از محور‌های اولویت دار جمعیت، فرزند آوری و خانواده است، گفت: علاوه بر تشکل‌های دینی ۳۴ نفر از عناصر و فعالان رسانه‌ای استان آثار خود را در حوزه جمعیت و خانواده به دبیرخانه ارسال نمودند.

وی در مورد جوایز این جشنواره نیز گفت: در سه محور شعائر دینی، خدمات اجتماعی تشکل‌های دینی و مسجد، امام محله برای نفر اول ۶ میلیون نفر دوم ۴ میلیون و نفر سوم ۳ میلیون تومان تقدیر به عمل می‌آید. همچنین در محور جمعیت و خانواده نفر اول ۸ میلیون و نفر دوم ۶ میلیون و سوم ۴ میلیون تومان تقدیر می‌شوند. برای برگزیده هر شهرستان جایزه ۲ میلیون تومان را در نظر گرفته شده است. دو نفر هم به صورت ویژه تقدیر خواهند شد که تقدیر اول شاعر دینی که اشعارش در سطح ملی مورد استقبال و فراگیری قرار گرفته است و دومین تقدیر به یک پیشکسوت عرصه رسانه کشور که در جنگ روایت‌ها علیه باطل و صهیونیست همیشه قلم او تاثیر گذار بوده است صورت خواهد گرفت.

وی گفت: از مختصات دیگر این جشنواره فراگیری متوازن شرکت کنندگان و تشکل‌های دینی در سراسر استان است.

مهدوی یادآور شد: پیشی گرفتن تشکل‌ها شهرستان‌ها از مرکز استان نشان از جوشش تشکل‌ها در سراسر گیلان است.

وی همچنین به دیگر محتصات این جشنواره اشاره کرد و افزود: حضور هنرمندان و ارسال آثار در موضوع مهم جمعیت و خانواده نامید که نشان از اهتمام جدی به موضوعات اولویت دار استان است، یعنی ایفای نقش ستادی و راهبردی زیست بوم فرهنگی توسط تبلیغات استان است و امیدواریم با این نوع جشنواره جوشش و جنبش رسانه‌ای مردمی ناظر موضوعات فرهنگی و اجتماعی اولویت دار گیلان باشیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: میتوان ادعا نمود که جشنواره حبیب سامان دهنده جهاد تبیین در بین تشکل‌های دینی و فعالان رسانه استان می‌باشد.

رئیس جمهور اوکراین عروسک نظام سلطه و صهیونیسم جهانی است!

وی همچنین به هجمه‌های رسانه در اتفاقات دنیا و مله نظامی روسیه به اوکراین اشاره کرد و گفت: برخی در جنگ اوکراین در دام تبلیغاتی نظام سلطه گرفتار شدند. به طوری که یک حرکت احساسی و هیجانی کنار هم قرار دادن پرچم یمن و اوکراین در یک هیات مذهبی نشان از جهاد تبیین و مجهز شدن در این جنگ روایات هاست.

به گزارش دیارمیرزا؛ مهدوی ادامه داد: چه تفاوت است میان مردم یمن با کشوری که رییس جمهور مخملی سلبریتی خود عروسک نظام سلطه و صهیونیسم جهانی است و بیچاره مردم اوکراین که قربانی سیاسی و نوکر نظام جنایت پیشه غرب شدند.

وی در ادامه افزود: مردم اوکراین قربانی باند بازی سیاسی رییس جمهوری خویش قرار گرفتند زیرا ناتو جنایت پیشه میخواهد دایره سلطه و تسلط خویش را زیاد و گسترده نماید و اینجا است که باید هیات مذهبی، روحانی و رسانه هوشمندانه مقابل فتنه‌سازی نظام سلطه موضع گیری نماید.

مهدوی در پایان گفت: همانطور که رهبر فرمودند با هیچ جنگ موافق نیستیم اما ریشه جنگ در نظام صهیونیسم و حکومت شیطان صفت امریکایی است.

Share