جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

احضار عامل انتشار محتوا اینستاگرامی علیه یکی از ارگان‌های دولتی در رشت

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: عامل انتشار محتوی علیه یکی از ارگان‌های دولتی در یک صفحه اینستاگرامی در رشت شناسایی و احضار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: عامل انتشار محتوی علیه یکی از ارگان‌های دولتی در یک صفحه اینستاگرامی در رشت شناسایی و احضار شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور در تشریح این خبر اظهار داشت: کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومی طی رصد و پایش فضای مجازی از انتشار ویدئویی توسط یکی از شخصیت‌های معروف اینستاگرامی گیلان علیه یکی از ارگان‌های دولتی مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه به شناسایی متهم این پرونده اشاره کرد و افزود: متهم ۲۴ساله در تحقیقات پلیس به انتشار فیلم علیه یکی از ارگان‌های دولتی در اینستاگرام اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه انتشار کلیپ، فیلم و هرگونه محتوی بر علیه افراد و سازمان‌ها و نهادها در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی بر اساس قانون جرم است و پیگرد قانونی دارد خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید اینگونه مطالب توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شود.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست از انتشار فیلم و تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی خودداری کنند و درصورت مشاهده موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به بخش مرکز فوریت‌های سایبری گزارش دهند.

Share