اختلاف در شورا بر سر ادامه فعالیت ابوالحسن سیمایی؛

آبستراکسیون جلسه شورای شهر خمام | رهن منزل ویلایی ۵۰۰ میلیونی برای سکونت شهردار

با غیبت ایمان سهیلی و هادی واحدی دو عضو شورای شهر خمام جلسه طرح سوال از ابوالحسن سیمایی شهردار این شهر بار دیگر برگزار نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای شهر خمام با موضوع طرح سوال از شهردار بار دیگر به‌دلیل غیبت عمدی اعضا، حدنصاب لازم را پیدا نکرد و رسمیت نیافت.

آنطورکه خمام نیوز آورده، پس از این اتفاق سه‌تن از اعضای شورا امروز طی پیامی مشترک، عنوان کردند: دو عضو دیگر با توجه به آیین‌نامه داخلی شوراها که جلسات باید به حدنصاب لازم برسد تا رسمیت پیدا کند غیبت داشته، که موضوع غیبت‌های متوالی در دو جلسه اخیر را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهیم کرد.

در پیام جلیل غیاثی، اسماعیل احمدنیا و مهدی عاشوری، آمده است: عدم حضور ایمان سهیلی و هادی واحدی اراده‌ی شورا را برای پیگیری موضوعات جلسه کم نخواهد کرد؛ لذا طرح سوال از شهردار و عدم سکونت وی در جلسه آتی مجدداً پیگیری می‌گردد.

به گفته‌ی این‌اعضا، این‌غیبت‌ها تصمیم شورا را برای خاتمه فعالیت شهردار به‌دلیل عدم سکونت وی نمی‌کاهد و تنظیم اجاره‌نامه محل سکونت ابوالحسن سیمایی پس‌از غیبت اعضای شورا در جلسه‌ای که دستور آن عدم سکونت شهردار بوده قابل قبول نمی‌باشد. شهردار تا یک‌ماه پس‌از ابلاغ حکم از سوی استاندار باید در شهر خمام سکونت می‌یافت، که این‌امر محقق نشده بود؛ بنابراین ترک‌فعل وی برای اکثریت اعضا محرز گردیده است.

به گزارش دیارمیرزا؛ در همین راستا بررسی های صورت گرفته حاکی از این است که شهرداری خمام هجدهم اسفند یک منزل ویلایی را برای سکونت شهردار رهن کرده که مبلغ ودیعه آن ۵۰۰ میلیون تومان است.

Share