مجموعه کاملی از آپشن‌های روز در یک قیمت رقابتی؛

کراس اوور متفاوت چینی از دانگ فنگ+ تصاویر

کابین ایوو نیز همانند ویژگی‌های نمای ظاهری، بسیار جذاب و موفق طراحی شده است. همه چیز به خوبی در جای خود قرار گرفته و هارمونی خاصی را نمایش می‌دهد. این وضعیت حتی باعث می‌شود تا جنس سخت و نه چندان مرغوب پلاستیک در برخی از قسمت‌های کنسول اصلی جلو قابل چشم پوشی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار دانیالی در عصر ایران نوشت؛ سال گذشته به معرفی کراس اوور تی۵ از گروه دانگ فنگ پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

دانگ فنگ نسخه دیگری نیز از تی۵ را نیز در بازار چین ارائه می‌کند که تی۵ ایوو نام دارد. ایوو با توجه به تریم از ۱۶۳۰۰ تا ۲۱۵۰۰ قیمت‌گذاری می‌شود.

این محصول مربوط به برند زیرمجموعه دانگ فنگ یعنی فنگ شینگ (FORTHING) می‌شود.

ابعاد

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید؛ نسخه ایوو به مراتب جذاب‌تر و امروزی‌تر از تی۵ استاندارد طراحی شده است. این کراس اوور برابر با ۴۵۶۵ میلیمتر در طول، ۱۸۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۹۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۷۱۵ میلیمتر است.

چراغ‌های اصلی جلو باریک و با الگوی شبیه به محصولات روز بازار جهانی طراحی شده‌اند که حاصل کار نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد. رینگ‌های آلومینیومی در حالت استاندارد ۱۹ اینچی هستند که این مورد به یک موفقیت میان خودروهای چینی می‌ماند زیرا اکثرا با رینگ‌های کوچک پیش روی مشتری قرار می‌گیرند.

کابین و امکانات هوشمند

کابین ایوو نیز همانند ویژگی‌های نمای ظاهری، بسیار جذاب و موفق طراحی شده است. همه چیز به خوبی در جای خود قرار گرفته و هارمونی خاصی را نمایش می‌دهد. این وضعیت حتی باعث می‌شود تا جنس سخت و نه چندان مرغوب پلاستیک در برخی از قسمت‌های کنسول اصلی جلو قابل چشم پوشی باشد.

نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه، سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نورپردازی داخلی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، پورت یو اس بی، شارژ بی‌سیم، استراحتگاه دست ردیف جلو و عقب، تنظیم الکتریکی صندلی ها، اسکای روف الکتریکی پانورامیک، آینه‌های الکتریکی مجهز به گرمکن/تاشوی خودکار، سنسور باران، برف پاک کن عقب و… بخشی از ویژگی‌های شاخص کابین هستند.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل تطبیقی، ورود بدون کلید، درب صندوق الکتریکی بازشونده بدون دخالت دست، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی‌اس، ایی بی‌دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار ترمز، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، نور پایین اتوماتیک، ایزوفیکس و ایربگ قابل اشاره هستند.

پیشرانه

در رابطه با پیشرانه تنها یک آپشن برای تی۵ ایوو در نظر گرفته شده که همان نمونه ۱.۵ لیتری معروف خودروسازان چینی است! این تپنده توربوشارژ برابر با ۱۹۷ اسب بخار خروجی و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور دارد.

شاخص مصرف برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۸.۹ لیتر، در بزرگراه ۵.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۶.۶ لیتر است. ظرفیت باک نیز ۵۵ لیتر مورد اشاره قرار گرفته است.

خودرو طی ۹.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

در بخش جعبه دنده برای تمامی تریم‌ها از نمونه دی سی تی ۷ سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

Share