عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خبر داد:

هیات رییسه فدراسیون فوتبال مجبور به عزل موقت عزیزی خادم شد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه رفتارهایی دیدیم که مجبور شدیم پیش از اینکه اتفاقات ناگوار دیگری رخ دهد اقدام کنیم و علاج کار را در این شکل (عزل موقت) دیدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «احسان اصولی» امروز (پنجشنبه) درباره برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در یک سال گذشته تذکرات و نکات زیادی به صورت مکتوب و شفاهی به شخص رییس فدراسیون فوتبال گفته شد، اما متاسفانه هیچ‌گونه نشانی از تغییر رفتار و پیشرفت در اصلاح این فرایند دیده نشد.

وی در گفت وگو با شبکه خبر افزود: هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده فوتبال و مردم شریف ایران در این برهه زمانی بر خود لازم دید به ماجرا ورود کرده و روز گذشته درخواست تشکیل جلسه فوق‌العاده هیات رییسه فدراسیون فوتبال را دادیم و طبق اساسنامه، رییس فدراسیون ۱۴ روز فرصت دارد این جلسه را تشکیل دهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در صورتی که رییس فدراسیون اقدام به تشکیل جلسه نکند، اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال خودشان این جلسه را تشکیل خواهند داد.

اصولی تصریح کرد: بحث عزل موقت بر اساس بند ۱۴ ماه ۳۵ اساسنامه جزو اختیارات هیات رییسه است. می‌توانیم دفاعیات ایشان (رییس فدراسیون فوتبال) را بشنویم. پس از تصمیم برای عزل موقت از سوی هیات رییسه، در نهایت در مجمع عمومی فدراسیون به رای گذاشته می‌شود.

وی تاکید کرد: کار ما کاملا قانونی است. دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند و از این واهمه داریم مبادا چنین اتفاق تلخی برای تیم ملی فوتبال ایران نیز رخ دهد. متاسفانه رفتارهایی دیدیم که مجبور شدیم پیش از اینکه اتفاقات ناگوار دیگری رخ دهد اقدام کنیم و علاج کار را در این شکل (عزل موقت) دیدیم.

اصولی در پایان گفت: این نکته را باید اعلام کنم چیزی به اسم استیضاح رییس فدراسیون فوتبال نداریم، بلکه عزل موقت داریم و این عزل در مجمع عمومی به رای گذاشته می‌شود.

Share