به مناسبت دهه مبارک فجر:

مسابقات قهرمانی بوکس گیلان با حضور ۳۶ بوکسور مطرح در رشت برگزار شد

مسابقات قهرمانی بوکس گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری هیات بوکس سپاه قدس گیلان و هیات بوکس استان گیلان در سالن ورزشی سردار سلیمانی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسابقات قهرمانی بوکس گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری هیات بوکس سپاه قدس گیلان و هیات بوکس استان گیلان در سالن ورزشی سردار سلیمانی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت برگزار شد.

این مسابقات با حضور اعضای هیات بوکس سپاه قدس و همچنین ۳۶ بوکسور مطرح و به همت علی علی زاده رییس هیات بوکس سپاه قدس گیلان برگزار شد و به نفرات برتر جوایز نفیسی در اختتامیه رقابتهای ورزشی محلات در تاریخ ۲۱ بهمن اهدا خواهد شد.

علیزاده رئیس هیات بوکس سپاه قدس گیلان گفت: مشت‌زنان جوان حاضر در این رقابت‌ها آمادگی بالایی از خود نشان دادند و یقینا برگزاری این مسابقات به پشتوانه‌ سازی برای تیم ملی کمک زیادی خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: برگزاری منظم و با کیفیت این مسابقات با کمک‌های بی دریغ آقایان زاد اکبری معاونت تربیت بدنی سپاه قدس گیلان و محجوب سازمان فرهنگی ورزشی توانست بار دیگر فضای با نشاطی را برای فعالان این رشته ورزشی ایجاد کند.

رییس هیات بوکس سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همچنین ریاست و اعضای اعضای شورای شهر رشت مشارکت فعالی در برگزاری این رویداد ورزشی داشتند،گفت: لازم است از اعضای هیات بوکس سپاه قدس آقایان سید امیر مصباح، محمود علیزاده، مصطفی بلورچی، شهرام همتی، میرعبدالحسن عسگری، محمدعلی محمدی و حمید تجسسی که با حمایت های همه جانبه و همراهی آنها موفق به برگزاری شایسته این رقابت‌ها شدیم تقدیر و تشکر ویژه‌ای به عمل آوریم.

Share