فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

کشف بیش از ۵۶ کیلو موادمخدر و دستگیری ۴۳ نفر در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان بیش از ۵۶ کیلوگرم موادمخدر کشف و در این رابطه ۲۵ معتاد متجاهر، ۱۰ خرده‌فروش و ۸ نفر قاچاقچی موادمخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «عیسی روشن‌قلب» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور ارتقاء امنیت، طرح پاکسازی مناطق آلوده با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۳ روز در سطح شهرستان رودبار اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به دستگیری ۲۵ معتاد متجاهر، دستگیری ۱۰ خرده‌فروش و ۸ نفر قاچاقچی موادمخدر در این مدت و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی بیان داشت: از این افراد ۱۴ کیلوگرم هروئین، ۵ کیلوگرم شیشه و ۳۷ کیلو و ۵۰۰ تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آن‌ها خواست برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share