در بخش پیشرانه مدل پایه با تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ارائه می‌شود

شاسی بلند جدید شورولت: زیبا و فناورانه اما دور از سابقه کلاسیک خود!+ تصاویر

در بخش پیشرانه مدل پایه با تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ارائه می‌شود که برابر با ۲۲۸ اسب بخار خروجی دارد. سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن به تریم پایه قابلیت افزوده شدن دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصر ایران، بلیزر یکی از محبوب‌ترین محصولات تولید شده در کلاس شاسی بلند است که اولین بار در سال ۱۹۶۹ با برند شورولت معرفی شد. این محصول تا سال ۱۹۹۵ روی خط تولید قرار داشت. مجموع مدل‌ها و تریم‌های این خودرو در بازارهای مختلف با نام‌های متفاوت تا سال ۲۰۰۹ تولید شدند اما پس از آن به نوعی از راهبردهای جنرال موتورز برای بازار آمریکا خارج شد.

شورولت بلیزر کی۵ مدل ۱۹۷۹

سال ۲۰۱۹، بلیزر با چهره‌ای کاملا متفاوت از یک خودروی درشت اندام مجددا معرفی و روانه بازار شد.

در این مطلب سراغ بلیزر ۲۰۲۳ می‌رویم که می‌توان آن را فیس لیفتی جزئی از مدل قبلی خود دانست. در قسمت دماغه از بافت جدید برای جلوپنجره استفاده شده و هدلایت ال ایی دیی نیز در مدل ۲۰۲۳ بروزرسانی شده است.

یکی از تغییرات اصلی در کابین نیز به جایگزینی نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی ۸ اینچی با نمونه جدید ۱۰ اینچی می‌شود. اما سایر دسترسی‌ها و دکمه‌های تنظیمی همان وضعیت مدل قبلی را دارند.

رینگ‌های آلومینیومی با طراحی جدید با توجه به تریم در اندازه‌های ۱۸.۲۰ و ۲۱ اینچی قابل سفارش هستند.

در بخش پیشرانه مدل پایه با تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ارائه می‌شود که برابر با ۲۲۸ اسب بخار خروجی دارد. سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن به تریم پایه قابلیت افزوده شدن دارد.

تریم پرچمدار بلیزر نیز با موتور ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر و ۳۰۸ اسب بخار پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد.

تمامی تریم‌های بلیزر ۲۰۲۳ با جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده‎اند.

Share