بازدید رییس کل دادگستری گیلان از آرامستان شاندرمن و پروژه ۹۶واحدی افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان ماسال

زمینی برای دفن اموات در شاندرمن وجود ندارد | مشکل، برق سه فاز ساختمان بهزیستی رفع می شود

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از آرامستان شاندرمن و پروژه ۹۶واحدی افراد تحت پوشش بهزیستی ماسال بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از آرامستان شاندرمن و پروژه ۹۶واحدی افراد تحت پوشش بهزیستی ماسال بازدید کرد.

 رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه ظرفیت آرامستان شاندرمن پر شده است و زمینی برای دفن اموات وجود ندارد، اظهار داشت: اموات مسلمین دارای حرمت هستند و نباید به دلیل عدم ظرفیت قبرستان معطل بمانند و لازم است زمین دیگری به این امر مهم اختصاص یابد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه دستور داد زمینی به مساحت ۵۰۰۰متر مربع از اراضی ملی در روستای قرآن شاندرمن که درختان آن به صورت تنک می باشد با حفظ اشجار و با کاربری باغ مزار در اختیار شهرداری جهت دفن اموات قرار گیرد.

وی همچنین در بازدید از پروژه ۹۶واحدی افراد تحت پوشش بهزیستی که در سال ۹۶افتتاح شده ولی ۱۶ واحد از آن به دلیل اختلافات بین پیمانکار و کارفرما و سایر مشکلات ناتمام مانده است بازدید کرد و گفت: با پیگیری های دستگاه قضایی این طرح در مرحله نهایی بهره برداری است و در حال حاضر تنها مشکل، برق سه فاز ساختمان هاست که طی هماهنگی های به عمل آمده با اداره برق به زودی مرتفع می شود.

این مقام ارشد قضایی در پایان اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال واحد‌های نیمه تمام این پروژه در اختیار افراد توانخواه بهزیستی شهرستان ماسال قرار گیرد.

Share