مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان

ایستادگی تا پای جان در راه دفاع از وطن آموزه شهداست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان با حضور در منزل سردار شهید «محمدعلی حق بین»، از سرداران گیلانی جبهه مقاومت با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حسن حبیبی در این دیدار طی سخنانی خانواده‌های معظم شهدا را الگوهای صبر، بردباری و پایداری دانست و اظهار کرد: امروز نظام، ملت و مملکت به برکت خون های پاک شهدای عزیز و ایثارگری‌های مجاهدان راه خدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان در قله عزت و عظمت ایستاده است.

وی گفت: امروز شهدای عزیز مدافع حرم با تاسی از مکتب عاشورا برای احیای این مسیر و دفاع از حریم حرم حضرت عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) چراغ عزت را روشن نگاه داشتند.

مدیرکل حفظ آثار گیلان تصریح کرد: شهید حق بین با عمل خالصانه خود به زیبایی دفاع مقدس را با محور مقاومت پیوند زد.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان برای دفاع از راه و مرام شهیدان با خدمت مضاعف به ملت آزاده و سرافراز ایران بزرگ اسلامی باید تلاش مستمر و مضاعف داشته باشند، گفت: باید از شهدا به خوبی آموخت که تا پای جان برای دفاع از وطن ایستادگی کرد و لذا مهمترین وظیفه امروز مدیران، خدمت به مردم و حفظ روحیه انقلابی است.

حبیبی ادامه داد: امروز وظیفه ما نسبت به گذشته سنگین تر است و همه موظفیم از عناصر فداکار و ایثارگر به هر طریق ممکن تشکر و قدردانی کنیم، زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری، آحاد ملت مدیون این ایثارگران هستیم.

در پایان این دیدار، لوح سپاس و تابلوی نقاشی عکس شهید حق بین به خانواده این شهید والامقام تقدیم شد.

Share