با پیشنهاد دلخوش و موافقت اعضای کمیسیون تلفیق صورت گرفت؛

افزایش سن بازنشستگی منتفی شد | محاسبه حقوق بازنشستگی همان ۲ سال باقی ماند

علاوه بر حذف بند مربوط به افزایش سن بازنشستگی، بند مربوط به محاسبه حقوق بازنشستگی از متوسط حقوق ۲ سال به ۳ سال نیز توسط کمیسیون تلفیق از لایحه دولت حذف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدکاظم دلخوش اباتری عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در گفتگو با دیارمیرزا از اصلاح لایحه دولت درباره سن بازنشستگی توسط این کمیسیون و حذف بند «د» تبصره ۲۰ لایحه بودجه مربوط به افزایش مدت خدمت به ۳۲ سال پیش از بازنشستگی خبر داد.

نماینده صومعه سرا در مجلس یادآور شد: همچنین بند مربوط به محاسبه حقوق بازنشستگی از متوسط حقوق ۲ سال به ۳ سال نیز توسط کمیسیون تلفیق با پیشنهاد بنده و همراهی سایر نمایندگان از لایحه دولت حذف شد.

وی در ادامه گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه محاسبه حقوق بازنشستگی از متوسط حقوق ۲ سال به ۳ سال و همچنین بند «د» تبصره ۲۰ لایحه بودجه مشکلاتی را برای کارمندان و همچنین افراد جویای کار به وجود می آورد، افزود: این پیشنهاد مغایر قوانین دائمی و همچنین قانون برنامه توسعه بود.

دلخوش با تاکید بر اینکه پیشنهاد دولت حقوق کارکنان دولت و افراد جویای کار را ضایع می کرد، یادآور شد: خوشبختانه با پیشنهاد من و رای موافق سایر نمایندگان هر دو مورد در کمیسیون تلفیق حذف شد و این خبر خوبی برای کارمندان است.

Share