فعالیت ۶۰۰ کاربر برای جمع آوری درخواست های مردم گیلان از دولت

نماینده عالی دولت در استان امروز (پنجشنبه) در آستانه سفر رئیس جمهوری به گیلان، از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری (سامد) بازدید کرد و به تماس های شماری از شهروندان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی امروز در این بازدید با اشاره به سفر روز آینده (جمعه) رئیس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان گفت: هدف از راه اندازی این مرکز کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است و مردم عزیز می‌توانند مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را از دستگاه‌های اجرایی از طریق این سامانه بیان کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری از دیروز با حضور ۶۰۰ کاربر در گیلان راه اندازی و مستقر شده و از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز تا ساعت ۲۲ و همچنین فردا (جمعه) تا پایان سفر ریاست محترم جمهوری، آماده دریافت مشکلات و خواسته‌های مردم است.

استاندار گیلان در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ مسائل مطرح شده آنان، بیان کرد: مشکلات و مسائل مردم جمع آوری شده و به دستگاه‌های مرتبط منتقل می‌شود، دستگاه‌ها نیز طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.

 عباسی ادامه داد: همزمان با پاسخگویی ۶۰۰ کاربر در سامانه سامد، در ۳۵ دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی از سوی دولت سیزدهم، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم عزیز است.

وی یادآور شد: همه اهتمام دولت این است که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت انتقال دهند.

 عباسی اظهار کرد: ارتباط دولت و مردم، ارتباطی صادقانه است و ما مسئولان وظیفه داریم مشکلات مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب را نه تنها در ایام سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری، بلکه در همه زمان‌ها به نحو شایسته پاسخ دهیم و رسیدگی کنیم.

مرکز ارتباطات مردمی سامد ویژه سفر رئیس جمهوری در رشت برقرار شده و مردم می‌توانند در تماس با سامانه تلفنی ۱۱۱، مشکلات و خواسته‌های خود را در میان بگذارند.

Share