طی احکامی جداگانه از سوی محمد رحمتی؛

سرپرستان آموزش و پرورش لاهیجان و خشکبیجار منصوب شدند+ سوابق

طی احکامی جداگانه از سوی محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، بهرام بهروزی به سمت سرپرست آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان و علیرضا گلچین به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه خشکبیجار منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، بهرام بهروزی به سمت سرپرست آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان منصوب و از زحمات عبدالحسین کریمی تقدیر شد.

در حکم انتصاب «بهروزی» با اشاره به سوابق آموزشی و مدیریتی وی، بر تلاش جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش و پرورش به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی، ایران قوی تأکید شده است.

بهروزی دانش آموخته رشته مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد است. معاونت پرورشی، توسعه مدیریت و پشتیبانی و سرپرستی آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان از سمت‌های پیشین وی محسوب می‌شود.

همچنین در حکمی دیگر از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، علیرضا گلچین به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه خشکبیجار منصوب و از زحمات هادی علیجانی تقدیر شد.

در حکم انتصاب «گلچین» با اشاره به سوابق آموزشی و مدیریتی وی، بر تلاش جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش و پرورش به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی، ایران قوی تأکید شده است.

گلچین با ۳۰ سال سابقه، دانش آموخته رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد است. کارشناس برنامه و بودجه و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه خشکبیجار از سمت‌های پیشین وی محسوب می‌شود.

Share