معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان؛

برای ورزش گیلان باید فکر اساسی کنیم | نگاه ما رفتن یک خدمتگزار و آمدن یک خدمتگزار دیگر است

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برای ورزش استان گیلان باید فکر اساسی کنیم و جز وظایف ما است زیرا ورزش استان گیلان ظرفیت‌های بی‌نظیری دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین معارفه جهانبخش آرمان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تودیع مریم بخشی مدیرکل پیشین این دستگاه، پیش از ظهر روز دوشنبه در رشت برگزار شد.

بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این جلسه گفت: ورزش و جوانان حوزه پر فروغ و گسترده ای است که بیشترین مخاطب را از نظر عملیاتی و اجرایی داشته و بیش از ۳۰ میلیون جوانان مخاطب ما هستند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزش و جوانان ظرفیت بی‌نظیری دارد، گفت:  مجموعه ورزش و جوانان حوزه خاصی است که با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند. متاسفانه ما دچار مشکلاتی هستیم که حل آن از عهده ما خارج است و باید از ظرفیت همه قوا استفاده کنیم.

شکوه فر با بیان اینکه از لحاظ پرداخت به ورزش قهرمانی دستهای ما بسته است، افزود: در این چند ماه اخیر اتفاقاتی در ورزش فوتبال رخ داد و دو تیم پر طرفدار پایتخت در حوزه خصوصی‌سازی با مشکل مواجه شدند.

وی ادامه داد: از آغاز ریاست جمهوری آیت الله رییسی ایشان دستور اکید دادند دادند واگذاری این دو تیم فوتبال کشور اقدامات لازم صورت گیرد و این نوید را می‌دهم که تا پایان سال نماد این دو تیم در بورس درج خواهد شد.

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برای ورزش استان گیلان باید فکر اساسی کنیم و جز وظایف ما است زیرا ورزش استان گیلان ظرفیت‌های بی‌نظیری دارند.

شکوه فر با بیان اینکه یکی از مشکلات استان پیری جمعیت است، گفت: گیلان استانی است که در حوزه سالمندی رتبه اول را دارد و در حوزه جوانی جمعیت باید برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته با بیان اینکه از هیچ کمکی برای ارتقای ورزش گیلان فرونگذار نخواهیم کرد، اظهار داشت: نگاه ما رفتن یک خدمتگزار و آمدن یک خدمتگزار دیگر است و امیدواریم با برنامه ریزی‌های مناسب از سوی مدیر کل جدید شاهد رشد بیشتری در ورزش گیلان باشیم.

Share