مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان

۹ دی نشانه وحدت، همدلی و بصیرت ملت ایران است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: ۹ دی نشانه وحدت، همدلی و بصیرت ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان هم گام و هم دوش با ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران عزیز در راهپیمایی یوم الله ۹ دی شرکت کردند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص یوم الله ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی نشانه وحدت، همدلی و بصیرت ملت ماست و این حماسه بزرگ خاری در چشم دشمنان این نظام و انقلاب است.

وی گفت: ۹ دی یک اتفاق ساده نبوده که بخواهیم به سادگی از آن عبور کنیم بلکه یک حرکت بزرگ حماسی بود که نشانه اتحاد و همدلی ملت ایران است.

فریبرز سعیدی کیا در ادامه با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم افزود: ملت ما با رهنمودهای دلسوزانه، آگاهانه و عالمانه مقام معظم رهبری در سال ۸۸ در مقابل فتنه و فتنه‌گران ایستادگی کردند و تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی افزود: از عوامل مهم شکل دهی این حماسه بزرگ می‌توان بصیرت بالا و ولایت مداری و کفر ستیزی مردم را نام برد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها شاهد چنین حرکت‌هایی بودیم. حرکت‌های عظیم مردمی همیشه حامی انقلاب و ولایت بوده است؛ ولی این حرکت به دلیل فضای حاکم بر کشور و جهان بی‌نظیر بود.

سعیدی کیاگفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۹ دی گوشه‌ای از وفاداری عمیق مردم نسبت به مقام معظم رهبری می‌باشد چرا که کاملا در راستای منویات رهبری بوده است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت: ملت ایران با بصیرت و بیداری دینی و حضور همیشگی در صحنه، کلیه توطئه‌های نظامی و سیاسی و تشنج آفرینی‌ها را با مظلومیت خود خنثی نموده‌اند.

Share