جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۱۲ تن آرد قاچاق در رشت | این آرد در اختیار نانوایان قرار گرفته بود

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: عامل احتکار آرد یارانه‌ای دستگیر شد و برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش آردهای کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حسین حسن‌پور، هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی با بیان اینکه در پی اخبار دریافتی مبنی بر احتکار آرد یارانه‌ای توسط فردی در یکی از شرکت‌های تولید خوراک طیور، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از اقدامات فنی و اطمینان از صحت خبر، به آدرس مورد نظر رفتند و آردهای یارانه‌ای دپو شده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: آردهای کشف شده از نوع یارانه یک بوده و برای تولید و پخت نان و عرضه در سطح بازار برای عموم مردم در اختیار نانوایان قرار گرفته که با سوء‌استفاده از این موضوع اقدام به فروش آزاد آرد کرده‌اند.

این مقام انتظامی از کشف ۱۲ تن آرد احتکاری خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش آردهای کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ حسن‌پور در پایان به معرفی متهم ۴۵ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share