در پی انتشار ویدئویی مبنی بر برپایی جشن نامتعارف صورت گرفت؛

صدور اخطار پلمب برای آموزشگاه متخلف در بلوار شهید انصاری رشت

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از صدور اخطار پلمب برای آموزشگاه متخلف در بلوار شهید انصاری رشت خبر داد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم در آموزشگاه‌ها ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از صدور اخطار پلمب برای آموزشگاه متخلف در بلوار شهید انصاری رشت خبر داد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم در آموزشگاه‌ها ممنوع است.

سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: آموزشگاه‌ها مکانی برای علم آموزی و بالا بردن سطح علمی دانش پژوهان است و نباید با برپایی مراسم نامتعارف ترویج دهنده فرهنگ غرب در بین فراگیران خود باشند.

وی در ادامه افزود: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر برپایی مراسم جشن نامتعارف و غیرمجاز در یکی از آموزشگاه‌های بلوار شهید انصاری رشت، بررسی موضوع در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات موفق به شناسایی مدیر آموزشگاه متخلف شدند، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی برای این آموزشگاه متخلف اخطار پلمب صادر شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه صدور مجوز فعالیت برای آموزشگاه‌ها توسط آموزش و پرورش صورت می‌پذیرد، بیان داشت: قبل از صدور مجوز باید صلاحیت افراد برای اداره امور آموزشگاه از مبادی مربوطه احراز شود.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با اعلام اینکه متصدی ۴۰ ساله این واحد صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی معرفی شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share