در بازدید رئیس کل دادگستری گیلان عنوان شد؛

شرکت آجر سفال آشیان لوشان در گیلان بی نظیر است | تصویب پرداخت ۲۰ میلیارد تومان وام بانکی

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی از مسئولان استانی صبح امروز از شرکت آجر سفال آشیان لوشان در شهرستان رودبار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی از مسئولان استانی صبح امروز از شرکت آجر سفال آشیان لوشان بازدید نمود.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه این شرکت پروژه ای بی نظیر در استان گیلان است، اظهار داشت: با شروع به کار این واحد تولیدی برای بیش از ۳۰۰نفر از جوانان منطقه  زمینه اشتغال زایی به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه  تحریم ها و افزایش قیمت ارز، این واحد تولیدی را جهت تامین ۳ خط تولید و خرید دستگاه ها و ماشین آلات از کشور ایتالیا دچار مشکل کرده است افزود: دستگاه قضایی در راستای حمایت از سرمایه گذاران در کمیته اقتصاد مقاومتی مصوب نمود تا تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار این واحد قرار گیرد و صاحب شرکت نیز متعهد شده است تا فروردین ۱۴۰۱ این کارخانه را افتتاح نماید.

آقایی در پایان تصریح کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان اعطای وام باید تا ۲۰ بهمن صورت گرفته و پروانه موقت بهره برداری نیز از سازمان صنایع صادر شود و صاحب پروژه ملزم است وثیقه لازم برای اخذ وام را هرچه زودتر به بانک معرفی نماید.

Share