توضیحات پلیس در خصوص انتشار تصاویر حمله به یک کافه در چابکسر؛

تمامی متهمان پرونده حمله به یک کافه در چابکسر دستگیر شده‌اند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در تشریح کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر «حمله به یک کافه در چابکسر» گفت: تمامی متهمان این پرونده ظرف ۲۴ ساعت پس از وقوع درگیری دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «مجید رسول زاده فرساد»، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح گرم به سمت یک واحد تجاری و به دنبال آن تخریب شیشه قهوه‌خانه و تخریب وسایل موجود در آن توسط سرنشینان خودروهای پژو پارس و ۲۰۶ در در ۱۴ دی ماه سالجاری در بخش چابکسر شهرستان رودسر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان ۳۶ و ۳۷.۲۵ و ۳۰ساله این پرونده ظرف کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، بیان داشت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مربوط به اقدامات مجرمانه متهمان در ۱۴ دیماه سالجاری بوده که هم اکنون در فضای مجازی منتشر شده است.

این مقام انتظامی، ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: انتشار این‌گونه تصاویر در فضای مجازی آن هم پس از دستگیری تمامی متهمان این پرونده با هدف برهم زدن امنیت روانی شهروندان و تشویش اذهان عمومی صورت گرفته و با عوامل انتشار دهنده این تصاویر نیز برخورد قانونی لازم صورت پذیرفته است.

Share