توان بالا، اقتدار کامل و اشراف عملیاتی ارتش در برابر تروریستها؛

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از ارتش بابت پاسخ به تعرض طالبان علیه مرزهای ایران

بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس در بیانیه‌ای از ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر پاسخ به تعرض اخیر گروه طالبان به مرزهای سیستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر و تشکر از ارتش جمهوری اسلامی ایران را به شرح زیر قرائت کرد:

«ضمن گرامی‌داشت نهم دی ماه، روز بیعت ملت با ولایت، از حضور با اقتدار ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف مرزهای ایران اسلامی امنیت پایدار را تأمین می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم. در جریان تعرض اخیر گروه طالبان به بخشی از پایگاه‌ها و برجک‌های مرزی در منطقه سیستان بلافاصله نیروی زمینی ارتش با توان بالا، اقتدار کامل و اشراف عملیاتی حضور پیدا کرد و گروه مذکور را تا عمق خاک افغانستان به عقب راند. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این نیروی با اقتدار بوده و از خداوند بزرگ و سبحان توفیقات ارتش و سایر نیروهای نظامی و مرزبانی را خواستاریم. از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی زمینی و سایر فرماندهان ارشد، درجه‌داران، افسران و سربازان کمال تشکر و قدردانی را داریم.»

 

Share