شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا؛

آتش به جان اراضی کومله افتاد | باز هم پای سودجویان در میان است

شهردار کومله با اشاره به این که بالغ بر ۳۵ هکتار از اراضی مورد حریق قرار گرفته است گفت: هر ساله در همین نقطه با مشکل آتش سوزی درگیر هستیم.

اختصاص پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به وقوع آتش سوزی در اراضی این شهر گفت: برای مهار آتش از ساعت ۳ شب نیروهای آتش نشانی شهرداری در تلاش هستند.

منوچهر مهدی پور با بیان اینکه محور آتش سوزی در سطح بخش کومله صورت گرفته، افزود: برای مهار این آتش، سه تیم آتش نشانی از کومله و اطاقور و دو تیم از شهر لنگرود برای مهار آتش اعزام شدند.

وی با اشاره به این که بالغ بر ۳۵ هکتار از اراضی مورد حریق قرار گرفته است گفت: هر ساله در همین نقطه با مشکل آتش سوزی درگیر هستیم که بزرگترین علت اتش سوزی در این نقطه افراد سود جویی هستند که همزمان با وزش باد گرم و ایجاد یک شعله کوچک در راستای تغییر کاربری دست به چنین اقداماتی می زنند.

شهردار کومله تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی و انتظامی خواهشمندیم که عاملین را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: برای مهار آتش باید تجهیزات بیشتری میخواهیم. خوشبختانه همه دستگاه ها همکاری لازم را در اطفای حریق داشتند اما هنوز هم شاهد سوختن جنگل های زیبا هستیم.

بیش از ۵ هکتار از اراضی تخریب شد

محسن کشاورز بخشدار کومله نیز در گفتگو دیارمیرزا گفت: این آتش سوزی از ساعت ۲ بامداد در مراتع و باغات روستای مرگان به سمت شهر کومله آغاز شد و تا ساعت ۹ صبح بیش از ۵ هکتار از اراضی زراعی، باغ های چای، مرکبات و اراضی بایر تخریب شد و همچنان اتش در حال گسترش است که با همکارس شهرداری کومله، شورا و دهیاری روستای مرگان در حال مهار اتش هستیم.

Share