پاسخ مسئولان رضوانشهر به صدای حسرت گونه کودک کم بینا

اشکان کاسی، نوجوان کم بینا و پرتلاش در روستای جنگلی «بنی منی کش» از توابع بخش مرکزی رضوانشهر است خانواده او بدلیل محرومیت شدید مالی، نیازمند حمایت و توجه مردم و مسوولین هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ صبح روز پنجشنبه چهارم آذر، در پی انتشار خبر از سوی ایرنا، تحت عنوان” نوای کودکانه حسرت برای خواندن از قلب جنگل‌های گیلان” مهندس محمود قاسمی با فراخوان و بسیج تمام دستگاه ها برای دستگیری و کمک به آرزوهای فروخورده اشکان کاسی ۱۱ ساله کودک کم بینای رضوانشهری شتافت و در محل زندگی این خانواده در روستای ییلاقی بنی منی کش این شهرستان حضور یافت.

فرماندار رضوانشهر در این دیدار گفت: با هماهنگی های لازم جهت برطرف نمودن درمان این کودک و خانواده آن در دستور کار فرد خیر خوشنام آقای اسماعیل پوروطن و مسئولین این شهرستان گرفت تا آرزوی این کودک ۱۱ ساله در اولین فرصت برآورده شود.

قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه این خانواده تحت حمایت نهاد بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام(ره) می باشد، دستور سریع جهت پیگیری و رفع مشکل این خانواده را به نهادهای حمایتی با همکاری شورای اسلامی بخش، دهیار و شورای اسلامی روستای مذکور صادر نمود.

در این بازدید به منظور برطرف نمودن آرزوی اشکان کودک کم بینا و خوش قلب، حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده سپاه ناحیه، خیر خوشنام اسماعیل پوروطن، بخشدار مرکزی، روسای ادارات کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان، اعضای شورای بخش نیز حضور داشتند.

اشکان امروز با روشنایی دلش چشم انتظار نشستن بر روی نیمکت کلاس درس و شنیدن نوای زنگ مدرسه است و این تمام آرزوی نوجوانی او را رنگ می بخشد.

Share