سرپرست دانشگاه گیلان در اولین روز کاری خود؛

هدف همه دانشگاهیان ارتقاء دانشگاه گیلان است | ادامه اجرای برنامه راهبردی دانشگاه

فرید نجفی، سرپرست دانشگاه گیلان ضمن تشکر از زحمات دکتر احمد رضی در هشت سال گذشته، هدف همه دانشگاهیان را ارتقاء دانشگاه گیلان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرید نجفی، سرپرست دانشگاه گیلان در اولین روز کاری خود پس از حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در نشست هیأت رئیسه دانشگاه شرکت کرد.

نجفی در این نشست، ضمن تشکر از زحمات دکتر احمد رضی در هشت سال گذشته، هدف همه دانشگاهیان را ارتقاء دانشگاه گیلان دانست.

وی در ادامه با تأکید بر ادامه اجرای برنامه راهبردی دانشگاه، خواستار همکاری و مشارکت همه دانشگاهیان برای اجرای برنامه راهبردی و ارتقاء جایگاه دانشگاه گیلان شد.

سرپرست دانشگاه گیلان در پایان تحقق اهداف پیش بینی شده در سند راهبردی را منوط به مشارکت همه دانشگاهیان دانست و خواستار همدلی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان در این خصوص شد.

احمد رضی، رئیس پیشین دانشگاه گیلان هم در این نشست، ضمن تشکر از تلاش همه همکاران دانشگاه برای تحقق اهداف دانشگاه، لازمه رونق فعالیت‌های علمی را وجود محیطی آرام و بی‌تنش دانست و از همه همکاران و دانشجویانی که در هشت سال گذشته در ایجاد چنین فضایی تلاش کردند تشکر نمود و تاکید کرد که موفقیت‌های دانشگاه در این دوران، از جمله ارتقا دانشگاه از سطح دوم به گروه اول رتبه‌بندی پایگاه استنادی علوم یکی از دستاوردهای این فضا و نتیجه همدلی و تلاش مضاعف همه دانشگاهیان بوده است.

وی برای دکتر نجفی در مدیریت دانشگاه آرزوی موفقیت کرد و گفت: کمک به ایشان را وظیفه خود می‌دانم تا دانشگاه با سرعت بیشتری به اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود برسد.

حجت‌الاسلام محمدعلی عباسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان در این نشست، ضمن تبریک به دکتر نجفی از زحمات دکتر رضی در سالیان گذشته تشکر کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مشورت در اداره امور را از موارد با اهمیت برشمرد و خواستار انتقال تجربیات به مدیریت جدید دانشگاه شد و ابراز امیدواری کرد دانشگاه گیلان در مسیر رشد و توسعه پیشرفتی روزافزون داشته باشد.

شایان ذکر است در این نشست دیگر اعضای هیأت رئیسه نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

Share