معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:

قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی مطلوبی قرار دارد|تفکر بسیجی ناجی همه بحران‌ها

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به افزایش قدرت دفاعی ایران در این سال ها، گفت: قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی مطلوبی قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار علی عبدالهی عصر دوشنبه در یادواره شهدای منجیل با بیان اینکه بسیج یک معجزه الهی است، افزود: شکل گیری بسیج و تفکر بسیجی در کشور نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و بدون شک پشتیبان واقعی نظام بود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح بسیج را یک نعمت الهی و پشتوانه مهم و اثرگذار نظام اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج مردمی بدون هیچ گونه چشم داشتی داوطلبانه به دل دشمن می‌زد و بسیاری از پیروزی‌های دفاع مقدس را مرهون بسیج هستیم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه روحیه بسیجی در جامعه ممتاز و اثرگذار است، گفت: ایثار و فداکاری بسیجیان مثال زدنی بوده و با روحیه و تفکر بسیجی تمام تجهیزات و قدرت دشمن از بین می‌رود.

تفکر بسیجی ناجی همه بحران‌ها

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جهاد و ایثار از نگاه بسیجیان یک تکلیف الهی بود، اظهار کرد: بسیجیان اراده معنوی و ایثارگرانه خود را به دشمن تحمیل کردند.

سردار عبدالهی با اشاره به تلاش‌های اثرگذار بسیجیان در بخش‌های مختلف، بیان کرد: نگاه و تفکر بسیجی محرومیت زدایی در جامعه بوده و در این راستا اقدامات ارزشمندی در مناطق محروم توسط بسیجیان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا بسیج به کمک بهداشت و درمان آمد، گفت روزانه ۲۰ میلیون ماسک توسط بسیجیان تولید و توزیع می‌شود.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه بسیج سند بیمه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: جوان گرایی در بسیج تیاز ضروری است و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

افزایش قدرت دفاعی کشور

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر قوی شدن، گفت: تهدیدها و تحریم‌های دشمن علیه نظام اسلامی سبب شد تا قدرت نظامی و دفاعی کشور افزایش یابد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی قوی قرار دارد، تاکید کرد: دیگر زمان تهدیدهای دشمنان گذشته و امروز هیچ احدی جرأت تهدید کشور را ندارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اتمام دوران بزن در رو، افزود: دشمن فهمیده است که ایران دیگر آن روزهای ضعیف را پشت سر گذاشته است.

ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست، گفت: دشمن در جنگ سایبری هم نمی‌تواند با ایران در بیافتد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه نظام است، اظهار کرد: نیرو سازی یکی از وظایف مهم در بخش‌های مختلف است و باید در تربیت نیروهای انقلابی، متعهد و دلسوز تلاش شود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برخی مشکلات در کشور، بیان کرد: مردم در مقابل مشکلاتی که از سوی کم کاری برخی مسئولان ایجاد شده مقاومت کردند و هیچ وقت در مقابل دشمن زانو خم کنند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه موفقیت و گره گشایی مشکلات نزدیک است، گفت: وحدت رمز موفقیت امروز نظام است و مسئولان باید با وحدت و همدلی در فکر رفع مشکلات مردم باشند.

Share