کوچکی نژاد و احمدی سنگری در مراسم معارفه فرماندار رشت؛

فرماندار سابق شهرستان رشت فراجناحی کار کرد | امام پناهی هرگز به خون شهدا خیانت نخواهد کرد

احمدی با بیان اینکه باید از شهدا درس بگیریم و زندگی نامه آنان را در خدمت به مردم الگو قرار دهیم گفت: خدمت به مردم در اولویت برنامه ها قرار گیرد.‌

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی، استاندار گیلان با صدور حکمی حمیدرضا امام پناهی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت منصوب و از زحمات علی فتح‌اللهی، فرماندار سابق شهرستان رشت قدردانی کرد.

نماینده  شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس در این مراسم با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فرصت و توفیق است، اظهار کرد: این فرصت‌ها به زودی می‌گذرد بنابراین باید این فرصت‌ها را قدر بشناسیم و برنامه‌ریزی کنیم.

محمدرضا احمدی سنگری با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی که شهدای عزیزی نظیر حاچ قاسم و سردار حق بین را تقدیم کردیم، افزود: مسؤولان توفیقی برای خدمت به مردمشان دارند و این توفیق نصیب هرکسی نمی‌شود و باید با تمام وجود از فرصتی که داریم برای خدمت کردن به مردم به کار بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه خداوند به خدمتگزاران نظام عزت می‌دهد، گفت: فتح اللهی فرماندار سابق رشت نیز یک فرد پای کار و انقلابی بود و تلاش کرد تا برای رضای خدا و خدمت به مردم اقدام کند.

نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه فرماندار جدید رشت برادر سه شهید است و قطعا هرگز به خون شهدا خیانت نخواهد کرد، افزود: ما در جمهوری اسلامی بن‌بست نداریم و اگر جایی به بن بست برخورد کردیم اشتباه از خودمان است.

احمدی سنگری  اظهار کرد: ددر دولت مردمی ناگذیر هستیم که افردی پای کار بیاییند که فعال باشند.

فرماندار سابق شهرستان رشت فراجناحی کار کرد

جبار کوچکی‌نژاد نیز در این مراسم با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان در دو شهرستان رشت و خمام ساکن هستند، اظهار کرد: یک سوم زمین‌های کشاورزی و شهرک‌های صنعتی بزرگ نیز در این دو شهرستان است و در بخش شیلات نیز جز اولبن تولید کنندگان هستیم بنابراین از استاندار انتظار می رود در این دو شهرستان بیشتر متمرکز شود.

کوچکی نژاد گفت: حضور استاندار می تواند خیلی از مشکلات شهرستان های رشت و خمام را حل کند، د.ما در کنار شما هستیم و بستر مناسبی برای توسعه این استان فراهم خواهم شد.

نماینده رشت و خمام با بیان اینکه انتظار داریم با سوابق خوب استاندار گیلان در حوزه قانون‌گذاری و اجرا با همدلی بستر را برای کار و تلاش آماده کند، افزود: ما هم تلاش می‌کنیم با همدلی و همکاری با استاندار گیلان ظرفیت‌ها را شناخته و مشکلات این دو شهرستان را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه علی فتح اللهی فرماندار سابق شهرستان رشت فراجناحی کار کرد، بیان کرد: در دوره نمایندگی فرمانداران زیادی دیدم و برخی از لحاظ نگرش هم سو بودند برخی نیز هم سو نبودند. فرماندار جدید نیروی باتجربه‌ای است، امیدوارم انتخاب سایر فرمانداران نیز در استان به همین شیوه باشد.

کوچکی نژاد اظهار کرد: در دولت روحانی در جمع استاندار و در برابر رییس جمهور سوالی پرسیدم که او خطاب به استاندار وقت کرد و گفت که من باید سوالم را پس بگیرم، وگرنه استان را قفل خواهیم کرد. من هم جواب دادم که کارم را بلدم و حتی تا پای استیضاح رییس جمهور رفتم و آن را امضا کردم.

Share