شهردار رشت تاکید کرد؛

از شناسایی معابر فاقد آسفالت و اولویت دار مناطق تا بازآفرینی، احیا و مرمت ساختمانهای تاریخی

یکشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰ سید امیر حسین علوی شهردار رشت از معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی جهت برنامه ریزی دقیق و مدون در اجرای پروژه های عمرانی و رسیدگی به پروژه های نیمه تمام بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید امیر حسین علوی در بازدید از معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت بر لزوم اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

شهردار رشت انجام برنامه ریزیهای دقیق و مدون در اجرای پروژه‌های عمرانی را در راستای ارتقا سطح توان عملیاتی معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی ضرورتی اجتناب ناپذیر خواند و اذعان نمود: در اسرع وقت با تعیین نمایندگانی از معاونت حمل و نقل و سازمان عمران نسبت به شناسایی و احصا معابر فاقد آسفالت و اولویت دار مناطق و همچنین تعیین میزان تناژ و مساحت آسفالت مورد نیاز در خیابانهایی که با مشکل آسفالت مواجه هستند، طی ۱۰ روز اقدام عاجل صورت و با اولویت‌بندی مناسب در ۳ فاز در برنامه‌ها و دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

علوی با تاکید بر تسریع در روند بازآفرینی، احیا و مرمت ساختمانهای تاریخی ساعت، سازمان فرهنگی و ساختمان میرزا خلیل رفیع، بیان داشت: تهیه لیستی از پروژه‌های در دست اقدام، تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام و کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها می‌بایست مورد اهتمام و پیگیری این معاونت قرار گیرد.

Share