به علت اختلافات ملکی صورت گرفت؛

پایان درگیری فومن با دستگیری اراذل و اوباش | کشف ۱۴ قبضه سلاح گرم و سرد

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش درگیری شهرستان فومن و کشف ۱۴ قبضه سلاح گرم و سرد از این افراد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش درگیری شهرستان فومن و کشف ۱۴ قبضه سلاح گرم و سرد از این افراد خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با تاکید بر اینکه ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، مبارزه قاطع با مخلان آرامش مردم، پیشگیری از وقوع جرایم و اقدامات پیشگیرانه همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس‌های مردمی مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح گرم و سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان فومن، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی فومن به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس با حضور در این مکان و مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۷ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کرد.

این مقام انتظامی از کشف ۱۴ قبضه سلاح گرم و سرد از متهمان خبر داد و بیان داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند و با اقدامات خود باعث اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت شده‌اند.

سرهنگ حسن‌پور علت درگیری را اختلافات ملکی عنوان کرد و اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

Share