شهردار رحیم آباد در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

گام‌های بلندی برای توسعه متوازن شهر رحیم آباد برداشته شد | تاکید بر اجرای پروژه‌های نیمه تمام

شهردار رحیم آباد با تاکید بر اجرای پروژه‌های نیمه تمام و اهتمام بر تکمیل آن اضافه کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا پروژه‌های نیمه تمام در حوزه زیر ساخت‌ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رحیم آباد در گفتگو با دیارمیرزا بیان اینکه برای توسعه متوازن و پایدار این شهر گام‌های بلندی برداشته شده افزود: با این وجود، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که باید بیشتر تلاش شود.

صادق صادقپور گفت: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از همه توان و قابلیت این شهر را به جایگاه واقعی خود که حق مردم رحیم آباد است ارتقا بخشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه سال گذشته شهرداری ۶میلیارد تومان بوده و در سال جاری تقریبا با افزایش دو برابری به ۱۱میلیارد تومان رسیده اظهار کرد: تا پایان مهر ماه امسال هشت و نیم میلیارد تومان از این میزان بودجه مصوب شورا جذب شده و اگر به همین منوال پیش برود مطمئناً به رقم ۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.

به گفته صادقپور، این شرایط بدون شک کمک شایانی در ارتقای سطح شهری و حتی رتبه‌بندی شهرداری خواهد داشت.

شهردار رحیم آباد با تاکید بر اجرای پروژه‌های نیمه تمام و اهتمام بر تکمیل آن اضافه کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا پروژه‌های نیمه تمام در حوزه زیر ساخت‌ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی از اجرای چند پروژه مهم در حوزه عمرانی و ورزشی در این شهر خبر داد و از جمله آن‌ها را ساماندهی جاده عباس آباد با هدف جذب توریست و ساماندهی زمین ورزشی شهر رحیم آباد عنوان کرد.

شهردار رحیم آباد، این شهر را لایق و شایسته برخورداری از زمین ورزشی استاندارد برای اهالی ورزش دانست و افزود: شایسته نیست شهر رحیم آباد با این همه قابلیت‌های عظیم بویژه در حوزه ورزش از امکانات و زیر ساخت‌های ورزشی مناسب محروم بماند و مطمئنا ما این شرایط را تغییر خواهیم داد.

وی اضافه کرد: برای ساماندهی زمین ورزشی شهر رحیم آباد که مراحل پایانی خود را طی می‌کند و قبل از پایان سال به بهره برداری خواهد رسید تاکنون بیش از یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

صادقپور انتقال بازار هفتگی شهر رحیم آباد را از مکان فعلی به مکان متعارف را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در این رابطه با سرمایه گذارانی مذاکره و نتایج آن نیز سازنده بوده است.

وی موضوع پسماند را نگرانی عمده همه شهرداری‌ها عنوان و گفت: شهرداری رحیم آباد نیز از این قضیه مستثنی نیست و به فکر ایجاد محلی مناسب برای استقرار دستگاه زباله سوز هستیم.

صادقپور همچنین از اجرای پروژه سنگ فرش در دو نقطه از شهر رحیم آباد خبر داد.

شهردار رحیم آباد اضافه کرد: تمام اهتمام مجموعه شهرداری و شورا افزایش جلب اعتماد عمومی مردم است و در این زمینه از هیچ تلاشی در راستای بر آورده شدن خواسته‌ها و انتظارات مردم فرو گذار نخواهیم کرد.

Share