استاندار گیلان با حضور در صومعه سرا؛

واکسیناسیون خانه به خانه باید در اولویت قرار گیرد | لزوم پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون

استاندار گیلان واکسیناسیون خانگی به خصوص در مناطق روستایی و محروم استان را ضروری دانست و گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی برای اجرای واکسن به صورت خانه به خانه با همکاری بسیج باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، اسدالله عباسی روز یکشنبه در بازدید از مرکز واکسیناسیون سالن حجاب شهرستان صومعه سرا افزود: گیلان از لحاظ تزریق و سهمیه واکسن در وضعیت مناسب خوب بسر می برد که باید همین مسیر با قدرت بیشتر ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون و تامین امنیت بهداشتی برای تمام مردم گیلان در اولویت قرار گیرد، گفت: خوشبختانه با تامین به موقع واکسن و توزیع آن در گیلان با کمبود و محدودیت مواجه نیستیم.

نماینده عالی دولت در استان جلوگیری از ورود به موج بعدی همه گیری کرونا را یه هدف دانست و افزود: لازم است با همکاری همه نهادها و اطلاع رسانی به موقع، موج ششم را پیش از شروع خاتمه دهیم.

استاندار گیلان در ادامه بازدید خود از مراکز واکسیناسیون صومعه سرا با مراجعین برای دریافت واکسن نیز گفت و گو کرد تا از کیفیت و کمیت شرایط تزریق واکسن از زبان مردم مطلع شود.

طی این گفت و گو مراجعین نیز نسبت به زمان حضور و دریافت واکسن و برخورد عوامل اجرایی اعلام رضایت کردند.

Share