صبح امروز؛

نخستین جشنواره رسانه و ورزش‌های همگانی گیلان برگزار شد

نخستین جشنواره رسانه و ورزش‌های همگانی گیلان با هدف ترویج ورزش در بین جامعه روز پنجشنبه در رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، در نخستین جشنواره رسانه و ورزش‌های همگانی گیلان که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای مختلف و همچنین مسئولان هیات ورزش‌های همگانی این استان برگزار شدآثار اصحاب رسانه گیلان در حوزه ورزش‌های همگانی در بخش‌های یادداشت، عکس و فیلم مورد بررسی قرار گرفت،

رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان در این جشنواره اظهار کرد: به همت تمامی اصحاب رسانه استان، این جشنوره با هدف اصلی حساس کردن و رساندن پیام تندرستی و سلامت به جامعه برگزار شد.

علیرضا زهری افزود: ۲۳ اثر به این جشنواره ارسال شد که ۱۳ اثر در خصوص گزارش و یاداشت و ۱۰ اثر نیز، در بخش عکس و فیلم بود.

وی تصریح کرد: سعی ما انتقال پیام این هیات با قلم شیوای اصحاب رسانه به گوش مردم بود و امید است که اقشار مختلف مردم بیش از پیش در امر ورزش ورود کرده تا جامعه‌ای سالم و پرنشاط داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف هیات ورزش‌های همگانی پس از برگزای جشنواره رسانه، تشکیل ستاد مبارزه با کم تحرکی است چون هم اینک بیماری‌های قلبی، عروقی و دیابت در جامعه بسیار زیاد است که یکی از موثرترین راه‌های کاهش این بیماری‌ها، پرداختن به ورزش و تحرک است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان اضافه کرد: رسانه‌ها نیز می‌توانند در تشکیل و فعالیت این ستاد نقش ویژه‌ای داشته باشند و امیدواریم که مسئولان استان در این بخش حساس شوند تا این ستاد به زودی تشکیل شود.

در پایان جشنواره رسانه‌ای هیات ورزش‌های همگانی گیلان که نخستین جشنواره در نوع خود در کشور بود، به آثار ارایه شده در بخش‌های یاداشت، عکس و فیلم با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد.

اثر مهتاب باقرزاده از پایگاه خبری دیارمیرزا نیز در بخش عکس شایسته تقدیر شناخته شد.

Share