محمدنژاد در گفتگو با دیارمیرزا؛

در محاسبه قبوض برق مطابق قانون عمل نشد | دکتر عباسی با ساختار اداری کاملا آشناست

محمدنژاد گفت: بررسی های ما حکایت از آن دارد که در محاسبه قبوض دقت کافی از سوی توانیر در رابطه با نرخ تعرفه ها صورت نگرفته است و برابر با قانون عمل نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پرویز محمدنژاد در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه دکتر عباسی علاوه بر حضور در مجلس در بالاترین سطح دستگاه های اجرایی خدمت کرده است، افزود: از دیدگاه ما بسیار مهم بود که فردی به عنوان استاندار گیلان انتخاب شود که ساختار اداری را کاملا بشناسد.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه اطلاعات، آگاهی، دانش و علم را از دیگر ویژگی های مدنظر نمایندگان عنوان کرد و گفت: الحمدالله ایشان به عنوان یک شخصیت برجسته دانشگاهی مشغول فعالیت هستند.

وی داشتن اطلاعات و آگاهی از مزیتهای استان را دیگر خصوصیت استاندار جدید گیلان دانست و گفت: شناخت از پتانسیلهای نیروی انسانی استان و کشور از دیگر عواملی بود که ایشان شخصیت مدنظر ما برای تصدی استانداری گیلان باشد.

محمدنژاد با تاکید بر لزوم همراهی مجمع نمایندگان گیلان با استاندار یادآور شد: قطعا نمایندگان در کنار ایشان می توانند اقدامات مناسبی برای گیلان انجام دهند.

در محاسبه قبوض برق مطابق قانون عمل نشد

عضو کمیسیون انرژی مجلس در رابطه با اعتراض مردم نسبت به افزایش قیمت قبوض برق به دیارمیرزا گفت: بررسی های ما حکایت از آن دارد که در محاسبه قبوض دقت کافی از سوی توانیر در رابطه با نرخ تعرفه ها صورت نگرفته است و برابر با قانون عمل نشده است.

محمدنژاد با بیان اینکه در صورتحسابهایی که منطبق با قانون محاسبه نشده، بازنگری می شود، افزود: البته برخی مشترکین نیز دقت کافی در میزان مصرف نداشتند و مصرف آنها بالاتر از رعایت الگوی مصرف بود.

 

Share