دانلود کتاب مرجان جادو (با کیفیت بالا) نسخه اصلی

کتاب مرجان جادو مطالبی مهم و بسیار آموزنده در موضوعات متا فیزیک و علوم غریبه و طلسم ها دراختیار شما قرار می دهد.

کتاب مرجان جادو

کتاب مرجان جادو مطالبی مهم و بسیار آموزنده در موضوعات متا فیزیک و علوم غریبه و طلسم ها دراختیار شما قرار می دهد. این کتاب تمامی این آموزش ها را بدون داشتن هرگونه خطری به شما یاد می دهد و تمامی مطالب این کتاب هم به دست عالم بزرگ ایرانی شیخ بهایی  جمع آوری شده است. با ما همراه باشید تا با مطالب و طلسم های موجود در این کتاب آشنا شوید.

علوم غریبه

علوم غریبه در کلام به معنای علوم مخفی است. علوم غریبه به دانشی گفته می شود که استادان و کسانی که این غلم را بلد بوده اند آن را از انظار مردم پنهان می کردند و فقط خود از این دانش قدرتمند استفاده می کردند. اکثر عالمانی که امروزه معروف هستند را بخاطر علم آنها و تبهر آنها در علوم جلیه یا همان علم هایی که بر همگان ظاهر بوده اند مانند ستاره شناسی یا ریاضیات می شناسیم و نه به خاطر علم آنها در علوم غریبه زیرا این عالمان هیچوقت مردم را به صورت کامل و شفاش با علوم غریبه آشنا نکردند و نمی خواستند این علم به دست ناشناسان و نامحرمان بجز جمع خودشان بیفتد. ولی با گذر زمان وافزایش نفراتی که این علم را یاد گرفتند کم کم این علم افشا شد، ولی همچنان بسیاری از مردم نمی دانستند که چگونه این علم را یاد بگیرند. اما در کتاب مرجان جادو که نوشته دست شیخ بهایی عالم ایرانی است به صورت کامل علوم غریبه و متا فیزیک و ارتباط این دو با طلسم ها را برای شما قرار داده و به صورت کامل توضیح داده است.علوم غریبه ریشه در طبیعت و ارتباط با طبیعت دارد و تمام قدرت طلسم هایش از طبیعت می آید و هیچگونه خطراتی برای انسان ندارد. علوم غریبه چندین شاخه دارد و حیطه عمل هر شاخه با شاخه دیگر متفاوت است. علوم غریبه کمک های فراوانی برای نوشتن طلسم ها و انجام دادن آنها به شما می کند و یکی از ضروریات برای یادگیری طلسم ها است. مطالب بیشتر راجع به علوم غریبه و تاریخچه و روش های انجام این علم را در کتاب مرجان جادو مطالعه می کنید.

متا فیزیک

متا فیزیک اسمی است که شاگردان ارسطو روی یک سری از تحقیقات ارسطو گذاشتند. علوم غریبه با متا فیزیک ارتباط زیادی دارد، خیلی ها معتقد هستند که متا فیزیک همان علوم غریبه است ولی هنوز این مطلب ثابت نشده است. با توجه به این توضیحات متوجه شده اید که متا فیزیک تقریبا همان علوم غریبه است. متا فیزیک هم راستا با علم حرکت می کند و از یک دیدگاه دیگر که کاملا با علم فرق می کند به اتفاقات نگاه می کند. متا فیزیک مخالف علم نیست ولی موضوعات طبیعت و جهان هستی را از زاویه دید دیگری نگاه می کند. هنوز خیلی ها نمی دانند که همین کالبد انسانی ما چقدر قدرتمند است و قادر به انجام چه کار هایی است. انسان بسیار قدرتمند است ولی بسیاری از مردم در طول زندگی خود از این قدرت استفاده نمی کنند وحتی به سمت یاد گیری آن نیز نمی روند. انسان می تواند کار های بسیار شگفت انگیزی در طول زندگی خود انجام دهد به شرطی که به دبنال یادگیری باشد. متا فیزیک اشاره می کند که انسان چقدر می تواند از طبیعت نیرو بگیرد و کار هایی انجام دهد که دیگران به آن سحر و جادو می گویند. طلسم ها و جادو ها فقط گوشه ای از قدرت انسان هستند که شما در علم متا فیزیک و علم غریبه یاد می گیرید. این علوم کاملا طبیعی هستند و تمام قدرتی که انسان در این علوم استفاده می کند از طبیعت دریافت می شود . هیچگونه خطری برای شما ندارد. در کل یادگیری علم متا فیزیک و علوم غریبه دیدگاه جدیدی به شما می دهد. علوم غریبه و متا فیزیک چون از طبیعت ریشه گرفته اند دیگاه شما نسبت به اتفاقات اطراف را واضح تر و روشن تر می کند. در ادامه مطلب چندین مورد از طلسم هایی که شما با مطالعه کردن کتاب مرجان جادو یاد میگرید را برای شما قرار داده ایم. همچنین دانلود کتاب کنزالحسینی یکی از کتاب های مناسب در این زمینه هاست.

طلسم ها

در کتاب مرجان جادو شما طلسم های بسیار زیادی در شاخه های مختلفی یاد می گیرید که در این مقاله کوتاه فرصتی برای معرفی همه آنها نیست ولی در ادامه ی مطلب ما چندین مورد از این طلسم را برای شما قرار داده ایم تا شما بدانید با خواندن این کتاب چه مطاالبی را یاد میگرید.

۱. شفای بیماری ها

با توجه به مطالبی که در کتاب مرجان جادو می خوانید شما آشنایی کامل با طلسم های رفع بیماری و مرض پیدا می کنید و شیوه انجام دادن این طلسم ها نیز در کتاب به صورت کامل به شما آموزش داده می شود. این طلسم کاملا بدون خطر است و از قدرت انسان در طبیعت به وجود می آید.

۲. افزایش رزق و روزی و حل کردن مشکلات زندگی

مشکلات زندگی مانند بدهکاری ها و کمبود درآمد برای بسیاری از مردم اتفاق می افتد. اگر شما به اندازه کافی تلاش می کنید ولی رزق و روزی مناسبی ندارید، طلسم هایی وجود دارد که رزق و روزی شما را افزایش می دهد. این طلسم بسیار کارامد است و از قدیم مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

۳. افزایش عشق و محبت میان همسر

اگر مشکلاتی با همسر خود در خانه دارید و حس می کنید محبت میان شما مانند قبل نیست نگران نباشید. در کتاب مرجان جادو طلسم های گشایش بخت و افزایش محبت میان همسر و پیدا کردن همسر به صورت کامل توضیح داده شده است و روش آنجام آنها نیز برای شما قرار داده شده است.

برای دانلود کتاب مرجان جادو و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

Share