استاندار گیلان تاکید کرد؛

امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستیم | سردار حق بین از نفس خود عبور کرد

استاندار گیلان بابیان اینکه حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: این دیدارها علاوه بر اینکه به ما برای تداوم خدمت انرژی می‌دهد، در دلهای‌مان نیز نور شهدا را می تاباند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی صبح امروز (جمعه) در سفر به شهرستان لنگرود با حضور بر مزار شهید حسین املاکی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این سردار همیشه قهرمان در کولاک محله شهرستان لنگرود ادای احترام کرد.

استاندار گیلان همچنین از روند ساخت یادمان شهید املاکی نیز بازدید و با حضور در منزل این سردار قهرمان با خانواده وی دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه بازدید از یادمان سردار املاکی، گفت: با شهیدان میثاق می‌بندیم و از ایثار آنان الگو می‌گیریم تا راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی افزود: با شهیدان عهد می‌بندیم که با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و گام نهادن در مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم نمودند، اجرای سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی را در عمل ثابت کنیم.

عباسی خاطرنشان کرد: بایستی قدر مردم را بدانیم و با عملکردمان ضمن نجات گیلان از وضعیت کنونی، دشمنان را مأیوس کنیم.

وی توجه به صنعت و تولید و پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌ها عنوان و اظهار کرد: برای رونق اقتصاد کشاورزی، صنایع نو و دانش بنیان و بهبود وضعیت محصولات تولیدی گیلان از جمله چای، برنج و … به تلاش مضاعف نیازمندیم.

استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهید املاکی نیز خواستار دعای خانواده‌های معظم شهدا برای کسب توفیق در مسئولیت جدید شد.

وی به جاذبه شهید املاکی برای مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: با خدای خود عهد بستم تا آنچه دِین بر گردن ماست را با روحیه جهادی عملیاتی و از مشکلات بکاهیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مرد میدان جهاد شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی مرد میدان خدمت است، گفت: ما امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستیم.

عباسی: حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد

اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (جمعه) در سفر به شهرستان لنگرود با حضور در منزل سردار محمدعلی حق بین از فرماندهان برجسته جبهه‌ مقاومت و فاتح نبل و الزهرا، با خانواده او دیدار کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه سردار حق بین از نفس خود عبور کرد و فقط خدا را می‌دید، گفت: پایبندی به ارزش‌های انقلاب در آداب و معاشرت ایشان متجلی بود.

وی شخصیت سردار حق بین را بی نظیر دانست و با اشاره به اینکه اگرچه جای ایشان خالی‌ست اما نامش جاودانه و زنده است، افزود: سردار حق بین در یادواره های شهدا و نیز مجامع مختلف، فرهنگ شهدا را به خوبی ترویج می‌داد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه این چراغ باید روشن نگه داشته شود، اظهار کرد: تصاویر سرداران املاکی، حق‌بین و شهید انصاری را در اتاق کارم نصب می‌کنم تا برپایه و اساس این ارزش‌ها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد، افزود: این دیدارها علاوه بر اینکه به ما برای تداوم خدمت انرژی می‌دهد، در دلهای‌مان نیز نور شهدا را می تاباند.

Share