معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد:

استقرار نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در رشت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از استقرار نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در رشت خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری رشت، در صورت استقبال مردم تعداد اتوبوس های واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از استقرار نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در رشت خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری رشت، در صورت استقبال مردم تعداد اتوبوس های واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ افزایش می یابد.

دکتر آبتین حیدرزاده با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در سطح شهر رشت بیش از پیش تسهیل می شود اظهار داشت: نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار استان گیلان با همکاری شهرداری رشت در این شهر راه اندازی خواهد شد تا دسترسی بیشتر و بهتری برای شهروندان به واکسن کووید در رشت فراهم شود.

وی افزود: اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در میدان شهرداری( شهدای ذهاب) مستقر می شود و شهروندانی که گروه سنی ۱۲ سال به بالا هستند در صورت دریافت نکردن واکسن کرونا تاکنون، می توانند با مراجعه به این اتوبوس، واکسن خود را دریافت کنند.

دکتر حیدرزاده با اشاره به اهمیت دریافت واکسن کووید برای کنترل هر چه بیشتر ویروس در سطح استان گفت: در صورت استقبال شهروندان، علاوه بر شبانه روزی کردن حضور اتوبوس واکسیناسیون کووید ۱۹ در میدان شهرداری رشت، طبق هماهنگی به عمل آمده با شهرداری، تعداد اتوبوس ها هم افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۳۱۵ مرکز و پایگاه واکسیناسیون و کلیه خانه های بهداشت در سطح استان به مردم گیلان، واکسن کووید ۱۹ ارائه می دهند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تاکنون بیش از ۸۶ درصد گروه سنی ۱۲ سال به بالای استان نوبت اول و بیش از ۵۹ درصد هم نوبت دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند.

Share