هنرمند خبر داد؛

احداث بیش از ۱۳۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در شهرستان شفت با اعتبار ۲ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث ۱۳۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در حوزه روستائی شهرستان شفت با اعتباری قریب به ۲ میلیارد ریال خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی آیینی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شفت و شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در در دو روستای جیرده و شالده شهرستان شفت اجرا شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: به منظور ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق به ویژه در بحران‌های احتمالی پیش رو در استان گیلان و در راستای اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار بیش از ۱۳۰۰ متر شبکه فرسوده سیمی دو روستای جیرده و شالده در شهرستان شفت با اعتباری قریب به ۲ میلیارد ریال با کابل هادی روکش دار جایگزین شد.

محمد اسماعیل هنرمند افزود در سال گذشته قریب به ۴۱ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان شفت با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون حدود ۳۲ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.

وی اظهار داشت: پروژه احداث ۱۳۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در روستای جیرده و شالده شهرستان شفت به همت و تلاش ۳ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شایان ذکر است در مراسم افتتاح این پروژه مهندس پژمان جمالی سرپرست امور توزیع برق شهرستان شفت، بهمراه تنی چند از مسئولین این شهرستان نیز حضور داشتند.

Share