فرماندار رضوانشهر خبر داد:

۷۸ درصد جامعه هدف رضوانشهر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

فرماندار رضوانشهر اظهار داشت: ۷۸ درصد جامعه هدف بالای ۱۸ سال رضوانشهر دُز اول واکسن کرونا و ۳۱ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانسی به ریاست استاندار محترم گیلان برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان رضوانشهر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد، اظهار داشت: تا کنون ۴۵۳۲۰ نفر دُز اول واکسن که در واقع ۷۸درصد جامعه هدف بالای ۱۸ و همچنین ۱۶۶۱۰ نفر مرحله دوم در واقع ۳۱ درصد جامعه هدف واکسن کرونا را در این شهرستان دریافت کرده اند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به انیکه به طور قطع حضور دانش آموزان در مدارس و ارتباط مستقیم با معلمان کیفیت آموزش را ارتقا خواهد داد. گفت: حدود ۶۵ درصد دانش آموزان متوسطه دُز اول واکسن کرونا را در این شهرستان دریافت کرده‌اند که در صورت واکسینه شدن جامعه هدف شاهد بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر ادامه داد: همچنین ۶۳ درصد مادران باردار دُز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

قاسمی با اعلام اینکه دریافت کنندگان واکسن کرونا باید پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند، گفت: تمامی افراد جامعه برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از عادی انگاری بپرهیزند.

فرمانده قراگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای رضوانشهر افزود: مردم وظیفه دارند تا برای کنترل بیماری کرونا و بهتر شدن وضعیت، همچنان به ما و کادر درمان کمک کنند.

فرماندار رضوانشهر از همکاری سپاه ناحیه، هلال احمر، آموزش و پرورش برای واکسیناسیون کرونا قدردانی کرد و با توصیه به شهروندان برای دریافت واکسن کرونا، گفت: در شهرستان آمادگی کامل برای واکسیناسیون دُز اول و دوم وجود دارد و مردم جهت دریافت واکسن به مراکز مربوطه در حوزه شهری و خانه‌های بهداشت روستایی مراجعه نمایند.

Share