معاون علوم پزشکی گیلان؛

۲ هزار نفر در نوبت دریافت واکسن برکت هستند | دُز دوم واکسن استرازنکا موجود است

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیش از ۲۰ هزار دوز واکسن برکت در گیلان در کنار میزان کافی دوز دوم آسترازنکا به مردم ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، به دنبال انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر نبود واکسن های برکت و آسترازنکا در استان گیلان، اظهار کرد: به اطلاع هم استانی های شریف گیلانی می رساند از ۲۰ شهریور امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۸۴۳ نفر، دوز دوم واکسن برکت را در سطح استان دریافت کرده اند و هم‌اکنون ۲۰۰۰ نفر در نوبت دریافت این واکسن هستند که با پیگیری های مکرر دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، طی هفته آینده نیز، مجددا سهمیه واکسن برکت از سوی وزارت بهداشت به استان اختصاص می یابد و ارسال می شود تا در اختیار هم استانی های عزیز قرار گیرد.

وی درباره میران کافی دوز دوم واکسن استرازنکا در استان هم به مردم گیلان اطمینان خاطر داد و افزود: واکسن آسترازنکا به حد نیاز برای دوز دوم در گیلان موجود است و هیچ مشکلی در هیچ جای استان برای ملت شریف گیلان در دریافت دوز دوم آسترازنکا وجود ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: تا پایان ۸ مهر، بیش از دو میلیون و ۳۵ هزار دوز واکسن کووید۱۹(شامل بیش از یک میلیون و ۴۷۸ هزار دوز اول و بیش از ۵۵۷ هزار دوز دوم ) به مردم فهیم گیلان تزریق شده است.

حیدرزاده ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مردم در اجرای فرایند واکسیناسیون کووید۱۹، هر چه سریع تر ایمنی لازم در برابر بیماری کووید۱۹ در میهن و استان عزیزمان ایجاد شود تا همه با هم و در کنار هم، بازگشت سلامتی به جامعه مان را شاهد باشیم.

Share