نماینده مردم شهرستان‌ آستانه‌اشرفیه در مجلس:

موافقت سازمان شیلات با واگذاری اسلکه و بندر کیاشهر به بخش خصوصی

نجفی از موافقت سازمان شیلات جهت واگذاری اسلکه و بندر کیاشهر به بخش خصوصی برای حوزه گردشگری خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند جهت انجام سرمایه‌گذاری در بندر کیاشهر ورود کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «ابراهیم نجفی» امروز (شنبه، ۳ مهر) در جلسه معارفه « مرتضی عاطفی» شهردار جدید بندرکیاشهر اظهار داشت: سازمان شیلات جهت واگذاری اسلکه و بندر کیاشهر به بخش خصوصی برای حوزه گردشگری موافقت کرده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند جهت انجام سرمایه‌گذاری در بندر کیاشهر ورود کنند.

نماینده مردم شهرستان‌ آستانه‌اشرفیه در مجلس ضمن آرزوی توفیق برای شهردار جدید بندر کیاشهر ابراز داشت: در همین‌جا چند توصیه به شهردار جدید بندر کیاشهر دارم و در وهله نخست از او انتظار دارم در مسیر کاری خود اجرای مصوبات شورا را در دستور کار قرار دهد و عامل وحدت بین اعضای شورا باشد.

نجفی اجرای قانونی طرح‌ها را هم توسط شهردار بندر کیاشهر خواستار شد و با بیان اینکه شهردار حتما باید بعد از مصوبه شورا مصوبه ماده پنج را هم برای عملیات عمرانی بگیرد گفت: شهرداران در جایگاهی هستند که قرار است از پول بیت‌المال استفاده کنند و ما نمی‌توانیم بر اساس سلایق شخصی عملیات عمرانی را در سطح شهر انجام دهیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان استفاده از سامانه سیماک و بهره‌گیری از مشاوران متخصص و ذیصلاح برای اجرای طرح‌های عمرانی توسط شهردار را مهم توصیف کرد و افزود: از شهردار بندر کیاشهر می‌خواهیم که به دنبال منابع اعتباری پایدار باشد زیرا بودجه شهر کفاف اجرای پروژه‌های عمرانی را نمی‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از ایجاد پژوهشکده هواشناسی دریایی در بندر کیاشهر در صورت مهیا بودن زمین خبر داد و اضافه کرد: شهرستان شدن بندر کیاشهر هم از دیگر موضوعاتی است که به شخصه به عنوان نماینده مردم برای عملیاتی شدن آن تلاش‌های زیادی انجام داده‌ام و پیگیری‌هایم همچنان ادامه دارد.

نجفی با بیان اینکه بندر کیاشهر انصافا ظرفیت‌های بالایی دارد اظهار داشت: اخیرا بازدیدی از بندر کیاشهر و بندر انزلی داشتیم و طبق اعلام کمیسیون کشاورزی موافقت سازمان شیلات جهت واگذاری اسلکه و بندر کیاشهر به بخش خصوصی برای حوزه گردشگری اخذ شده است و حتی اگر از خود شهرستان هم افرادی برای سرمایه‌گذاری آمادگی دارند، می‌توانند مراجعه کنند.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس با تاکید بر اینکه شهروندان انتظار دارند عوارض به شکل قانونی از آنان گرفته شود خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهردار جدید با تمام قوا برای بندر کیاشهر قدم بردارند تا کیاشهر و مردم خوب و نجیب آن به آنچه شایسته آن هستند برسند.

Share