دلخوش در تذکری شفاهی؛

مجلس موافق رتبه بندی معلمان است | گلایه از افزایش هزینه برق مشترکان

رئیس جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده صومعه سرا اظهار داشت: مجلس و رئیس محترم قوه مقننه موافق رتبه بندی معلمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر ناظر بر آیین نامه داخلی مجلس گفت: حدود یکصد نفر از نمایندگان برای در دستور قرار گرفتن موضوع رتبه‌بندی درخواستی را امضا کردند و لازم است این مسئله در دستور کار جلسه علنی قرار بگیرد.

وی افزود: موضوع دیگری که مردم با آن درگیر هستند، بحث افزایش هزینه برق مصرفی مشترکان است که متاسفانه تا ۶ برابر افزایش پیدا کرده و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پایان تصریح کرد: کمیسیون‌های نظارتی و کمیسیون مربوطه این موضوع را در دستور کار قرار دهد و از وزیر و مسئولان پیگیری علت علی نیکزاد ثمرین که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر تاکید کرد: رئیس مجلس و نمایندگان با موضوع رتبه‌بندی معلمان موافق هستند، همچنین امروز بعدازظهر در چارچوب جلسات کمیسیون ها، کمیسیون انرژی موضوع افزایش هزینه برق را پیگیری خواهد کرد.

Share