صفری خبر داد؛

طرح مجلس برای جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش | معلمان جدید جذب می‌شوند

صفری ملک میان از کمبود نیروی معلم در مجموعه آموزش و پرورش با توجه به نیازهای احصاء شده خبر داد و گفت: مجلس طرح جذب معلم به ویژه معلمان مدارس غیرانتفاعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، صفری ملک میان از کمبود نیروی معلم در مجموعه آموزش و پرورش با توجه به نیازهای احصاء شده خبر داد و گفت: مجلس طرح جذب معلم به ویژه معلمان مدارس غیرانتفاعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

محمد صفری ملک میان اظهار داشت: معلمان شاغل در مدارس غیرانتفاعی جهت جذب و استخدام در آموزش و پرورش تاکنون پیگیری‌های بسیار زیادی داشتند و با توجه به نیازهای وزارت آموزش و پرورش لازم است به مطالبات آنان توجه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس کمبود معلم در مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلات ذکر شده قرار است طرحی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای رفع این مشکل تهیه و وارد صحن شود.

صفری ملک میان با بیان اینکه طرح جبران کمبود نیروی معلم در وزارت آموزش و پرورش تا چند وقت دیگر در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد اذعان کرد: طبق آخرین خبری که در این مورد داریم مقرر شده این طرح تا هفته آینده وارد صحن شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان اقدام مجلس برای تهیه طرح تامین و جذب نیروی معلم در آموزش و پرورش را برای جامعه فرهنگیان کشور به ویژه معلمان شاغل در مدارس غیرانتفاعی نویدبخش دانست و ادامه داد: امیدواریم با چنین اقداماتی که در مجلس مورد پیگیری قرار می‌گیرد بتوانیم به خواسته‌های حوزه آموزش و پرورش پاسخ مناسبی بدهیم.

وی تلاش دولت و مجلس برای ساماندهی و تعیین تکلیف نیروهای فعال در حوزه آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تربیت نسل آینده کشور بر عهده معلمان و وزارت آموزش و پرورش است و فرهنگیان از اقشار تأثیرگذار و زحمت‌کش جامعه محسوب می‌شوند.

Share