تهمت‌ها و پاپوش‌هایی برای من ایجاد شد!

شهردار منتخب ماسال انصراف داد+ متن بیانیه

محمد کاتوزی که با رای اعضای شورا به عنوان شهردار ماسال انتخاب شده بود انصراف خود را اعلام کرد.تحریک و اغفال عده ای، برعلیه جایگاه شهرداری، که با گزارش‌های دروغین، قصد تخریب و بدنامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد کاتوزی که با رای اعضای شورا به عنوان شهردار ماسال انتخاب شده بود انصراف خود را اعلام کرد.

متن استعفا به شرح زیر است:

” به نام خداوند بخشنده و مهربان

اینک که به لطف الهی و بزرگواری، عنایت و دوراندیشی اعضای محترم شورای شهر ماسال که خود از استقبال و اقبال زیاد مردمی برخوردار بودند، برای بار دوم بعنوان شهردار شهر تاریخی و ماندگار ماسال، با رأی کامل همه آن‌ها (۵ رأی) انتخاب شدم، باید بر خود ببالم و از همه این عزیزان سپاسگزار و قدردان باشم

از آنجایی که هدف بنده در مدت چهار سال، خدمت درست و صادقانه به مردم بود، دشمنان و بدخواهان مردم نیز بیکار نبوده و سختی‌های فراوانی را تحمیل نمودند که تعداد اندکی از آن را برمی‌شمارم:

تهمت‌ها و پاپوش‌هایی که در این مدت توسط افراد سودجو و منفعت طلب و به ویژه عده‌ای که با پوشش و لباس سیاسی که همیشه منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می‌دادند، مورد هجمه بوده‌ام.

سهم خواهی‌های غیرمتعارف عده‌ای که همیشه سعی دارند زحمات مسئولین را به نام خود مصادره و خود را بعنوان دلسوز مردم معرفی می‌نمودند.

تحریک و اغفال عده ای، برعلیه جایگاه شهرداری، که با گزارش‌های دروغین، قصد تخریب و بدنامی داشتند.

برخی افراد غیرمسئول، حتی با نادانی و در شگفتی تمام، با تعقیب و دنبال کردن‌های محسوس و نامحسوس در تمام ساعت‌های شبانه روز، لحظه‌ای مرا آرام نمی‌گذاشتند و حتی اقدام به تخریب خودروی اداری نمودند.

اینجانب با بررسی همه جوانب که برای بنده چیزی جز خدمت نبوده و نیست. ولی از آنجایی که گاهی باید مصلحت مردم و شهرم را بر مصلحت خویش ترجیح دهم. تصمیم قطعی خود را در این روز عزیز که مصادف است با رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، و با در پیش بودن شهادت امام هشتم شیعیان جهان، استعفای خود را اعلام و از حضور اعضای محترم شورای شهر که نمایندگان مردم بوده و تک تک شهروندان عزیز مرخص می‌شوم.

اینجانب بنابر تعهدات دینی و اخلاقی خود، همیشه و با تمام وجود، در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولی امر مسلمین و مسئولین محترم و خدمتگزار بوده و خواهم بود. همانا که زندگی خویش را وقف خدمت به همشهریان عزیز و ملت شریف خواهم نمود. بنده با تمام تلاش و کوشش، در محضر خداوند بزرگ هیچ آسیبی به شهر و بیت المال نرسانده و آمادگی کامل دارم که اگر ریالی از حق مردم و شهروندان ضایع شده باشد، از حق خود پرداخت نمایم.

برخود وظیفه می‌دانم از همه شهروندان که در تمام مدت حامی و همراه بودند، خانواده معظم شهداو ایثارگران، جانبازان، فرهنگیان، بسیجیان، بازاریان و مسئولین استانی و شهرستانی و اعضای محترم شورای پیشین تشکر و قدرانی نمایم.

با احترام و سپاس
محمد کاتوزی

Share