رئیس شورای شهر رشت؛

با کاهش خدمات دهی به مردم رشت به بهانه درآمدزایی کاملا مخالفم

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با کاهش خدمات دهی به مردم توسط مجموعه شهرداری رشت به بهانه درآمد زایی کاملا مخالف هستم و معتقدم این مجموعه برای رفاه شهروندان باید در مواقع ضروری از جیب خود هزینه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا در بازدید از پایانه های مسافربری رشت با ابراز گلایه از وضعیت نامطلوب پایانه ها اظهار کرد: هر مسافری که به این شهر سفر می کند در بدو ورود به رشت فضایی را که مشاهده می کند مبنای قضاوت پیرامون دیگر مباحث قرار می دهد.

وی با بیان اینکه در سازمان حمل و نقل و بارو مسافر شهرداری رشت تفکر درآمد زایی مشاهده می شود افزود: تفکر درآمد زایی خوب است اما با کاهش خدمات دهی به مردم به بهانه درآمد زایی کاملا مخالف هستم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه باید به سازمان های زیر مجموعه شهرداری رشت اختیارات بیشتری داده شود، بیان کرد: در پایانه شهر رشت غرفه ها و مغازه هایی وجود دارد که توسط شهرداری اجاره داده شده است و باید به عملکرد آنان نظارت شود.

کارگرنیا با اشاره به اینکه سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت باید به وظیفه نظارتی خود نیز توجه داشته باشد افزود: این سازمان باید به عملکرد غرفه های درون پایانه نظارت داشته باشد و در تمامی موارد از جمله نظافت سرویس های بهداشتی پایانه نیز نباید کوتاهی انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از موارد شاهد دریافت پول مازاد توسط رانندگان تحت نظارت پایانه از مسافرین هستیم گفت: تمامی این موارد نشانه ضعف نظارتی است و طی مدت زمان دو هفته باید این کم کاری ها و قصور کاملا برطرف شود.

Share