وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

حضور ۱۰۰۰ تماشاگر در دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: برای اولین بار پس از شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت حضور تماشاگر در ورزشگاه‌ها، روز ۲۰ مهرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۰۰۰ نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی را حضور خواهند یافت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در رابطه با نحوه حضور تماشاگران فوتبال در دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده‌اند تا ۱۰۰۰ نفر تماشاگر مشکلی نیست، اما باید بررسی شود و ما در وزارت ورزش در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: باید ببینیم که شرایط بازگشایی استادیوم آزادی برای حضور تماشاگران علاقمند و مشتاق به فوتبال به چه صورت است البته برای تحقق این امر و حضور تماشاگران عزیز که مدت‌هاست از حضور در ورزشگاه‌ها به دلیل بیماری کرونا محروم شده‌اند باید هم آهنگی‌های لازم در خصوص رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران انجام شود.

سجادی افزود: هم اینک همکاران ما در حال بررسی موضوع هستند و امیدواریم که این اتفاق خوب برای تماشاگران ما در روز ۲۰ مهر بیافتد و عزیزان تماشاگر در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

Share